در جذب مشتری جدید چقدر موفقید؟

در جذب مشتری جدید چقدر موفقید؟   جذب مشتری جدید باید همیشگی باشد . هر زمان که یک کسب و کار جذب مشتری جدید را برای یک تعامل متوقف کند ، آن شرکت در امور خود دچار وقفه خواهد شد . از نظر عملی جذب مشتری دو معنی دارد : همیشه به دنبال کسب اطلاعات …

در جذب مشتری جدید چقدر موفقید؟ ادامه »

تعهد به مشتری را ملکه ذهنتان کنید!

تعهد به مشتری را ملکه ذهنتان کنید!   موفقیت تجاری شرکت شما به توانایی شما در جلب رضایتمندی مشتریان و تعهد به مشتری بستگی دارد . کسب و کارهای موفق یک رابطه همیشه در حال پیشرفت با مشتریان شان بر اساس تبادل ارزش ایجاد میکنند . رهبر یک کسب و کار کوچک میتواند دو کار …

تعهد به مشتری را ملکه ذهنتان کنید! ادامه »

مدیریت مالی کسب و کار ، برگ برنده ی هر بیزینس

مدیریت مالی کسب و کار ، برگ برنده ی هر بیزینس   رهبر یک کسب و کار باید مدل مالی متغیری از چشم انداز خود ایجاد کند ، مدیریت مالی کسب و کار خود را به بهترین نحو هدایت کند که لازمه پیشرفت کسب و کار است و سبب تضمین ذی حساب بودن میشود . …

مدیریت مالی کسب و کار ، برگ برنده ی هر بیزینس ادامه »

مدل کسب و کار استروالدر را بشناسید

مدل کسب و کار استروالدر را بشناسید یک دنیای کسب و کار متفاوت نیازمند دستورالعمل های کاری متفاوت است و به همین دلیل می باشد که الکس استروالدر و یوس پیگنر در تازه ترین دستاورد خود به یک مدل کسب و کار معاصر دست یافته اند. الکس استروالدر یک نویسنده، سخنران و مشاوره در زمینه …

مدل کسب و کار استروالدر را بشناسید ادامه »

آیا برای دوران بعدِ کرونا آماده اید؟

آیا برای دوران بعدِ کرونا آماده اید؟   آیا برای دوران بعد از کرونا و باز شدن کسب و کارهایتان آماده اید؟ این نام بزرگترین وبینار بین المللی برای فارسی زبانان دنیاست که با همراهی اساتید سرشناس جهانی و ایرانی و با حضور جک کنفیلد (موفق ترین سخنران انگیزشی و معروف ترین نویسنده امریکایی در …

آیا برای دوران بعدِ کرونا آماده اید؟ ادامه »

فراخوان عمل و چگونگی استفاده از آن

فراخوان عمل و چگونگی استفاده از آن   فراخوان عمل (Call to Action)‌ها به‌نوعی یک ابزار در کسب و کار اینرنتی هستند. فراخوان عمل باعث می‌شود کاربرهای ما تعامل بیشتری با سایت داشته باشند. از همین طریق می‌توانیم میزان مشارکت آن‌ها در صفحات سایت بسنجیم. در این مقاله از سایت فوربو به معرفی و بررسی …

فراخوان عمل و چگونگی استفاده از آن ادامه »

بررسی کتاب «با چرا شروع کنید» نوشته‌ی سایمون سینِک

بررسی کتاب «با چرا شروع کنید» نوشته‌ی سایمون سینِک   «با چرا شروع کنید» کتابی در حوزه‌ی کسب و کار با موضوع رهبری (Leadership) است. کتاب «با چرا شروع کنید» نوشته‌ی سایمون سینِک (Simon Sinek) بوده و در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است. ایده‌ی اصلی کتاب اهمیت دادن به «چرایی» انجام کارها در یک کسب …

بررسی کتاب «با چرا شروع کنید» نوشته‌ی سایمون سینِک ادامه »