بازاریابی استارتاپی و تفاوت­های آن با بازاریابی در شرکت­های بزرگ

بازاریابی استارتاپی و تفاوت­های آن با بازاریابی در شرکت­های بزرگ     هر استارتاپی در یک اکوسیستم به وجود می‌آید و می‌خواهد در آن اکوسیستم رشد کند. برای ایجاد زمینه رشد استارتاپ در اکوسیستم­ های محیطی نیاز به ایجاد ارتباط با بخش­ های مختلف ساختار آن اکوسیستم­ وجود دارد. یکی از توانمندی­ هایی که استارتاپ­ …

بازاریابی استارتاپی و تفاوت­های آن با بازاریابی در شرکت­های بزرگ ادامه »

آیا میدانید مهمترین دلایل شکست استارتاپ ها چیست؟

آیا میدانید مهمترین دلایل شکست استارتاپ ها چیست؟   عدم نیاز بازار بزرگترین دلیل برای شکست استارتاپ ها ساخت محصولی است که بازار به اندازه کافی به آن نیازی ندارد. ممکن است به نظر خودتان ایده یا محصول ارزشمندی داشته باشید اما این ایده هیچ نیاز ضروری و مشکل مهمی از افراد جامعه را برطرف …

آیا میدانید مهمترین دلایل شکست استارتاپ ها چیست؟ ادامه »

۵ تکنیک مدیریت زمان برای کمک به فرآیند فروش

۵ تکنیک مدیریت زمان برای کمک به فرآیند فروش   هر قدر کسب و کارتان رشد کند؛ فشار و استرس روی شما و تیمتان افزایش پیدا خواهد کرد. با گسترش کسب و کارتان از همه طرف درگیر خواهید شد؛ اما این هنر شماست که تعادل را بین تمرکز برای رشد طولانی مدت و نگه داشتن …

۵ تکنیک مدیریت زمان برای کمک به فرآیند فروش ادامه »

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت اول)

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت اول)   نرم افزار CRM در حال حاضر به چه جهتی حرکت می کند؟ و شرکت شما از کدام ترندهای CRM باید آگاه باشد تا بتوانید به جای یک قدم به عقب در صدر نوآوری قرار بگیرید؟ CRM یک فضای رقابتی و رو …

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت اول) ادامه »

با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.   امروزه ما با خریدارانی مواجهیم که نیازهای پیچیده و خاصی دارند. مشتری ها نسبت به همه پیشنهادات شما شک و تردید دارند و معمولا هم حاضر نمی شوند اطلاعات دقیق و کاملی درباره نیازها و خواسته هایشان در اختیار شما قرار دارند. چه یک …

با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید. ادامه »

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت دوم)

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت دوم) بخش اول این مطلب را در مقاله قبل بخوانید ۴- CRM به اجتماعی شدن، ادامه می دهد با بالا رفتن تجربه مشتری و رسیدن به ارتفاعات جدید، رسانه های اجتماعی به نقاط کانونی تبدیل شده اند. چرا؟ کانال های اجتماعی به شرکت …

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت دوم) ادامه »

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید   برای موفقیت اینترنتی آماده هستی؟ یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای فروش کالا به صورت اینترنتی، راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی در کنار کانال‌های فروش دیگر است. شاید در نگاه اول تصور کنید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار پیچیده است، به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می گیرند فقط …

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید ادامه »