مهم ترین چالش های بازاریابی در سال ۹۸

مهم ترین چالش های بازاریابی در سال ۹۸   با نزدیک شدن به سال ۹۸ کسب و کارها در حال تدارک برنامه های خود برای سال جدید هستند، با توجه به شرایط کلان اقتصادی و سیاسی به نظر می رسد سال جدید پر از چالش های گوناگون برای کسب و کارها باشد. البته سال ۹۷ …

مهم ترین چالش های بازاریابی در سال ۹۸ ادامه »

مدیران جهانی کسب و کار ، اردیبهشت ماه به تهران می آیند

مدیران جهانی کسب و کار ، اردیبهشت ماه به تهران می آیند   مدیران جهانی کسب‌ و کار ، اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای شرکت در مجموعه همایش‌های بین‌المللی کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی، به تهران می‌آیند. همایش اینترنت اشیا، همایش بلاکچین و همایش تجارت الکترونیکی از جمله برنامه‌هایی است که در این مجموعه همایش‌های …

مدیران جهانی کسب و کار ، اردیبهشت ماه به تهران می آیند ادامه »

۴۱ ایده برای مقالات وبلاگ شما

۴۱ ایده برای مقالات وبلاگ شما در این مقاله ۴۱ ایده برای بالا بردن بازدید وبلاگ و یا وبسایت شما بیان شده است. این ایده ها در شروع کار و یا ادامه آن به شما کمک بسیاری می کنند. محتوای چند رسانه ای ۱- ویدئوها و تصاویر مختلف از محصولاتتان تهیه کنید و آن ها …

۴۱ ایده برای مقالات وبلاگ شما ادامه »

۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند

۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند   برای هرکسب و کاری، ارائه گزارش از فعالیت های بازاریابی و نتایج حاصل از آنها کار سختی است. اما نباید فراموش کرد که این کار یک امر حیاتی برای کسب و کار شما محسوب می شود. از طرفی، …

۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند ادامه »

۱۴ نکته کلیدی برای نوشتن رپورتاژ آگهی موفق

۱۴ نکته کلیدی برای نوشتن رپورتاژ آگهی موفق   رپورتاژ آگهی را می توان نوعی از تبلیغات همسان در نظر گرفت که تنها یک هدف دارد: جلب توجه خواننده و جذب وی به سوی کسب و کار شما. از این رو یک رپورتاژ آگهی موفق با نگارشی که برای خواننده روان و قابل درک است، وی …

۱۴ نکته کلیدی برای نوشتن رپورتاژ آگهی موفق ادامه »

چگونه از ویدئو مارکتینگ در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟

چگونه از ویدئو مارکتینگ در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟   زمانی که تکنولوژی جدیدی منتشر می شود، بازاریابان اولین افرادی هستند که از آن استفاده می کنند و به وسیله آن، محتوای جدید تولید می کنند. چرا که آنها برای رقابت به منظور جلب توجه مخاطبان، باید به سراغ تکنولوژی ها و ابزارهای جدید …

چگونه از ویدئو مارکتینگ در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟ ادامه »

چگونه از بازاریابی دیجیتال برای تحول در کسب و کارتان استفاده کنید

چگونه از بازاریابی دیجیتال برای تحول در کسب و کارتان استفاده کنید   آیا توانسته اید کسب و کارتان را همگام با جدیدترین تکنولوژی ها به روزرسانی کنید؟ آیا وبسایت خود را حداقل هر ۶ ماه یکبار به روز رسانی می کنید؟ برای بعضی از کسب و کارها، رو آوردن به تکنولوژی های جدید به …

چگونه از بازاریابی دیجیتال برای تحول در کسب و کارتان استفاده کنید ادامه »