۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند

۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند

 

برای هرکسب و کاری، ارائه گزارش از فعالیت های بازاریابی و نتایج حاصل از آنها کار سختی است. اما نباید فراموش کرد که این کار یک امر حیاتی برای کسب و کار شما محسوب می شود.

از طرفی، مدیران از شما می خواهند که در قبال وظایفتان مسئولانه عمل کنید و ارتباط خود را با مشتریان حفظ نمایید.

در ادامه به معرفی ۱۰ معیار می پردازیم که شما را مطمئن می سازند به عنوان یک بازاریاب حرفه ای گزارش دهی و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود را به درستی انجام داده اید:

۱.از عبارات کلیدی طولانی استفاده کنید

سعی کنید عبارات کلیدی طولانی انتخاب کنید، چرا که این عبارات تاثیر زیادی بر برند شما دارند. به خصوص اگر شرکت شما جزو شرکت های B2B و یا B2C است، استفاده از این عبارات اهمیت ویژه ای خواهد داشت، چرا که طبیعتا مشتریان همیشه عبارات دلخواه شما را جستجو نمی کنند.

۲.به رتبه صفحات وبسایت اهمیت بدهید

بهینه سازی موتورهای جستجوگر رابطه مستقیمی با عبارات کلیدی دارد و تاثیر مثبتی بر رتبه صفحات وبسایت شما خواهد داشت. فراموش نکنید که بهبود رتبه صفحه وبسایت می تواند به بیشتر دیده شدن شما کمک کند.

۳. جایگاه خود را در شبکه های اجتماعی جدی بگیرید

تعداد دفعاتی که نام وبسایت شما در شبکه های اجتماعی تکرار می شود بسیار مهم است. اما اینکه کجا و چگونه از آن نام ببرید بیشتر اهمیت دارد. در نتیجه سعی کنید تبلیغات وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی مناسب، انجام دهید.

۴. ترافیک مراجعات غیرمعمول

این معیار می تواند یکی از جذاب ترین و مفیدترین معیارها برای ارزیابی دیجیتال مارکتینگ شما باشد اما جالب است که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند. شما باید علاوه بر موتورهای جستجوگر و سایت هایی که تبلیغات خود را به آنها واگذار کرده ایدد، به تعاریفی که افراد مختلف از برند شما دارند نیز توجه کنید.

۵. تماس های تلفنی مشتریان را جدی بگیرید

تماس های تلفنی یکی از مهمترین معیارها برای دیجیتال مارکتینگ محسوب می شوند؛ چرا که وقتی مشتری شما با شما تماس می گیرد، یک قدم از فردی که تنها به جستجو در وبسایت می پردازد، جلوتر است.

۶. از ابزارهای کمکی استفاده کنید

دیجیتال مارکتینگ به ایجاد ارتباط شما با مشتریان از طریق فضای مجازی کمک می کند. سعی کنید تمام راه هایی را که می توانید با مشتریان در تماس باشید را امتحان کنید و به تمام آنها اهمیت بدهید. بسیاری از این راه ها را می توانید از طریق جستجو در اینترنت پیدا کنید.

۷. تعداد دفعاتی که برند شما را جستجو می کنند، اهمیت دارد

تعداد دفعاتی که یک برند در فضای مجازی جستجو می شود، مهم است. – به خصوص برای کسب و کارهای نوپا. شما از طریق این معیار می توانید متوجه شوید که برند شما چقدر شناخته شده است و چند نفر برای آشنایی با برندتان به سراغ موتورهای جستجوگر رفته اند.

۸. به دوره جستجوی وبسایت ها اهمیت بدهید

تعداد دفعاتی که وبسایت شما توسط گوگل، یاهو و یا بینگ جستجو می شود رابطه مستقیمی با به روز رسانی وبسایت، تعداد پست ها و ساختار کدهای آن دارد.

۹. ارتباط با کاربران مهم است

شما می توانید با توجه به تعداد بازدیدها، امتیاز کاربران و یا زمان هایی که کاربر در وبسایت شما صرف می کند، به نرخ تبدیل مشتری پی ببرید. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا کلمات کلیدی مورد استفاده توسط کاربران را نیز پیدا کنید.

شما باید راه های ارتباط با کاربران را پیدا کنید و درصورت لزوم کمپین های مناسب راه اندازی کنید.

۱۰. از کلمات کلیدی متنوع استفاده کنید

تعداد زیاد و تنوع کلمات کلیدی باعث بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان وبسایت می شود و به موفقیت دیجیتال مارکتینگ شما کمک بسیاری می کند. استفاده از عبارات کلیدی طولانی که پیش از این نیز درموردش صحبت کردیم در این زمینه بسیار مهم است. شما با کمک کلمات کلیدی می توانید برندتان را به افراد بیشتری معرفی کنید و بفهمید مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند.

با توجه به تعریف شما از موفقیت، می توان گفت که تمام معیارهای فوق، مهمترین معیارها برای رسیدن به موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی هستند. در ابتدا باید ببینید که مدیر شما چه چیزی از شما می خواهد، سپس طبق آن گزارش مورد نظرتان را تهیه نمایید.

 

تاریخ دقیق:

2020-11-04 08:38:42

 

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/10-%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af/

 

۱۰ معیار سنجش دیجیتال مارکتینگ که شما را به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می کند

بازاریابی تلفنی

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *