Glaze Icon Pack v9.0.0 آیکون پک با طراحی لعابی مخصوص دستگاه های اندروید
نسخه پولی و پچ شده برنامه با قیمت 1.45 دلار در گوگل پلی تقدیم به شما

اگر به شخصی سازی ظاهر رابط کاربری گوشی‌تان علاقه داشته باشید، حتما تا به حال چندین لانچر اندروید را تست کرده اید. لانچر های اندروید، بسیار متنوع هستند و انواع مختلفی دارند که هر کدام نوع خاصی از طراحی رابط کاربری را در اختیار ما می گذارند. چیزی که اغلب این لانچر ها در آن مشترک هستند، پشتیبانی از آیکون پک هاست. برخی از لانچر ها حتی به صورت پیش فرض آیکون پک دارند و با نصبشان همزمان روی لانچر اعمال می شوند. آیکون پک ها همان طور که از نامشان مشخص است، مجموعه ای از آیکون ها برای انواع برنامه و بازی ها هستند که جایگزین آیکون های موجود روی گوشی شده و طراحی یک دست و هماهنگی به رابط کاربری دستگاه می دهند. برای استفاده از آیکون پک ها هیچ نیازی به داشتن دسترسی روت نیست، تنها نصب بودن یک لانچر مثل نوا لانچر کافی است تا بتوانید هر نوع آیکون پکی را به راحتی روی دستگاه خود اعمال کرده و آن را زیبا تر و دلنشین تر از همیشه کنید. آیکون پک ها برای طراحی نیاز به تخصص و صرف زمان زیادی دارند و برای همین اغلب به صورت پولی توسط توسعه دهندگانشان عرضه می شوند. امروز در فارسروید با یک آیکون پک پولی زیبا در خدمت شما هستیم. Glaze Icon Pack عنوان یک مجموعه آیکون با طراحی لعابی و رنگ های متریال بسیار زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Stark Designs توسعه و با قیمت 1.45 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. در این مجموعه آیکون، بیش از 3400 آیکون زیبا برای برنامه ها و بازی های شناخته شده وجود دارد که همگی آن ها با کیفیت و دقتی بالا طراحی شده اند تا ضمن حفظ هویت واقعی برنامه ها، طراحی آیکون ها را به صورتی هماهنگ و یکنواخت درآورند. برای استفاده از این آیکون پک می توانید از تمامی لانچر های محبوب و معروف که قابلیت پشتیبانی از آیکون پک را دارند، استفاده نمایید اما لانچر پیشنهادی ما Nova Launcher است که می توانید نسخه کامل و آخر آن را به صورت رایگان از فارسروید دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Glaze Icon Pack اندروید:

  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان برنامه
  • بیش از 3400 آیکون برای برنامه ها و بازی های مختلف که همگی به صورت برداری طراحی شده اند تا بالاترین کیفیت ممکن را در هر نوع و سایز صفحه نمایشی داشته باشند.
  • رزولوشن بسیار بالای آیکون ها
  • ارائه آپدیت های هفتگی با آیکون های بیشتر
  • پشتیبانی از انواع لانچر های اندروید

اپلیکیشن Glaze Icon Pack با تغییر آیکون های شما، تاثیر بسیاری روی زیبایی رابط کاربری گوشی گذاشته و با این کار رضایت و لذت شما از کار کردن با گوشی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی و پچ شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

Glaze Icon Pack