۶ ایمیل که برای پرورش سرنخ های خود باید آن ها را ارسال کنید

۶ ایمیل که برای پرورش سرنخ های خود باید آن ها را ارسال کنید   آیا می دانید تنها ۲۵ درصد از مشتریان شما آماده انجام خرید هستند؟ این رقم را بگذارید در کنار اینکه ۵۰ درصد از مشتریان، واجد شرایط خرید محصول شما بوده اما هنوز برای خرید آماده نشده اند. برای تبدیل مشتریان …

۶ ایمیل که برای پرورش سرنخ های خود باید آن ها را ارسال کنید ادامه »

بازاریابی محتوا یک روش مدرن برای مارکتینگ

بازاریابی محتوا یک روش مدرن برای مارکتینگ   بخشی از پست هایی که در سایت به اشتراک گذاشته ایم پیرامون بازاریابی محتوا هستند. آیا می دانید برای تولید یک محتوای خوب از کجا باید شروع کنید؟ و کجا باید به پایان برسانید؟ باید حواستان باشد که به طور کامل در یک پست غرق نشوید و مدت …

بازاریابی محتوا یک روش مدرن برای مارکتینگ ادامه »

چگونه یک کمپین روابط عمومی به بهبود فرایند های بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند

چگونه یک کمپین روابط عمومی به بهبود فرایند های بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند   همانطور در که مقالات قبل عنوان شد، تبلیغات رپورتاژ آگهی یا همان PR یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین روش ها در بین تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. از این رو استفاده از روابط عمومی، به خصوص …

چگونه یک کمپین روابط عمومی به بهبود فرایند های بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند ادامه »

۹ ویژگی تولید محتوا برای بهبود سئو

۹ ویژگی تولید محتوا برای بهبود سئو   هدف اولیه مدیران کسب و کارها از بهبود سئوی سایت خود به کمک تولید محتوای مناسب، این است که تمام افراد شاغل در صنعت مربوطه را جذب کنند. اما اگر درحال حاضر از سئو برای جذب مخاطب استفاده می کنید لابد می دانید که حفظ مخاطب نیز …

۹ ویژگی تولید محتوا برای بهبود سئو ادامه »

چگونه بهترین نتیجه ممکن را از انتشار رپورتاژ آگهی کسب کنیم؟

چگونه بهترین نتیجه ممکن را از انتشار رپورتاژ آگهی کسب کنیم؟   امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال راهی برای جذب مشتریان و مخاطبان خود هستند که در این میان بازاریابی های محلی و اینترنتی به کار گرفته می شوند اما کدام یک از این روش ها نتایجی مطلوب دارند؟ در حال حاضر بسیاری …

چگونه بهترین نتیجه ممکن را از انتشار رپورتاژ آگهی کسب کنیم؟ ادامه »

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B برگزار می‌شود

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B برگزار می‌شود   مدیران و فعالان کسب و کارهای B۲B کشور در سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B کشور در روزهای اول، دوم و سوم اسفندماه در محل جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا …

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B برگزار می‌شود ادامه »

تحلیل و بررسی وب‌سایت ایرانگان؛ بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

تحلیل و بررسی وب‌سایت ایرانگان؛ بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها   اینترنت یکی از ساده‌ترین روش‌های ارتباطی محسوب می‌شود که بیشتر بخش‌های زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده است. تحقیقات نشان داده بیش از نیمی از مردم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. امروزه مشاغل اینترنتی بخش قابل توجه‌ای از بازار …

تحلیل و بررسی وب‌سایت ایرانگان؛ بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها ادامه »