فرانچایز چیست ؟ فرنچایزر کیست ؟ [فرنچایز Franchise]

فرانچایز چیست ؟ فرنچایزر کیست ؟ [فرنچایز Franchise] معنی فرانچایز چیست فرانچایز که اصطلاح آمیانه ای برای فرَنچایز { یا فرانشیز } است به نوعی مجوز یا حق امتیاز برای استفاده از برند دیگران گفته میشود. فرانشیز (به فرانسوی: Franchise) یا فرَنچایز (انگلیسی) حق امتیازی که یک طرف (Franchisee فرانچایزی – صاحب امتیاز) به طرف دیگر (Franchisor فرانچایزر- امتیاز گیرنده) …

فرانچایز چیست ؟ فرنچایزر کیست ؟ [فرنچایز Franchise] ادامه »

اصول بازاریابی ( 10 اصل اساسی کاربردی بازاریابی )

اصول بازاریابی ( 10 اصل اساسی کاربردی بازاریابی ) اصول بازاریابی چیست عدم تسلط به اصول بازاریابی یکی از مهمترین خلع های هر مدیر کسب و کاری کوچک است. شاید در هنگام صحبت با مدیر بازاریابی خود مثلا با واژه “جمعیت شناختی” برخورد نماید یا مثلا به شما پیشنهاد نماید تا “آمیخته بازاریابی” را تعیین …

اصول بازاریابی ( 10 اصل اساسی کاربردی بازاریابی ) ادامه »

11 نکته مصاحبه استخدام فروشنده – زنگ خطر استخدام

11 نکته مصاحبه استخدام فروشنده – زنگ خطر استخدام قبلا در خصوص سوالات مصاحبه برای استخدام مدیریت فروش مقاله ای منتشر نموده ایم. همچنین در مورد اشتباهات مدیر فروش  و  شیوه  استخدام فروشنده خوب و  7 راه استخدام افتضاح ترین فروشنده نیز مقالاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دادیم. با توجه به درخواست مخاطبین …

11 نکته مصاحبه استخدام فروشنده – زنگ خطر استخدام ادامه »

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2020 از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2020 از سوی اینتربرند اعلام شد   ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان 2020 شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان شرکت صاحب‌نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه‌دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال 2020 را برای 21امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق …

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2020 از سوی اینتربرند اعلام شد ادامه »

چرا مشتری محصول و برند شما را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر تصمیم گیری)

چرا مشتری محصول و برند شما را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر تصمیم گیری) عوامل موثر بر تصمیم گیری – چگونه مشتری محصول شما را انتخاب میکند مشتری شما گزینه های زیادی دارد  اما چه چیزی موجب انتخاب برند شما در مقابل رقبایتان میشود ؟ آنها می توانند وارد فروشگاه شما شوند و یا توسط …

چرا مشتری محصول و برند شما را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر تصمیم گیری) ادامه »

سیستم مدیریت گردش کار (workflow) چیست و چه تفاوتی با BPMS دارد؟

سیستم مدیریت گردش کار (workflow) چیست و چه تفاوتی با BPMS دارد؟ مدیریت فرایند کسب و کار و مدیریت گردش کار دو مفهومی هستند که معمولا توسط صاحبان کسب و کار اشتباه گرفته می‌شوند. اما در عین حال که این دو سیستم مفاهیم مشترکی دارند، ولی اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. اگر یک کسب و …

سیستم مدیریت گردش کار (workflow) چیست و چه تفاوتی با BPMS دارد؟ ادامه »

۵ گام طراحی کمپین پرورش سرنخ

۵ گام طراحی کمپین پرورش سرنخ   وقتی صحبت از اتوماسیون موثر در بازاریابی می شود، یکی از بهترین و موثرترین اقداماتی که به شما اطمینان می دهد به اهدافتان خواهید رسید، استفاده از بازاریابی ایمیلی برای پرورش سرنخ است. در این مقاله با پنج گام آشنا می شوید که به شما اطمینان می دهند …

۵ گام طراحی کمپین پرورش سرنخ ادامه »