۱۹ استراتژی موفقیت در فروش شما

۱۹ استراتژی موفقیت در فروش شما

 

زمانی که شما مشتری مهمی دارید، ارائه پیشنهاد فروش، یکی از بهترین ابزارهایی است که برای فروش محصول در اختیار شماست.

چطور می توان برنامه ای طراحی کرد که شما را به فروش برساند و مشتری شما را برای خرید متقاعد کند؟

در ابتدا شما باید ارزش محصول را به مشتری نشان دهید. نباید ایده های اصلی خود را از او پنهان کنید و یا با تضمین های بیهوده مشتری را به اشتباه راهنمایی کنید.

با توجه به اینکه راه های بسیاری وجود دارد که می توانید پیشنهادهایتان را برای تمام مشتری ها بکار بگیرید اما بهتر است آنها را متناسب با مشتری خود ارائه دهید. در ادامه ۱۹ نکته را در اختیارتان قرار می دهیم که فروش شما را افزایش می دهند و باعث بهبود کسب و کارتان می شوند.

۱۹ استراتژی موفقیت در فروش

۱. مشتری خود را بشناسید

مشتریان احتمالی خود را به خوبی درک کنید و نیازهای آنها را بشناسید. این کار یک راه کلیدی مهم و ضروری برای افزایش فروش شماست.

۲. به شخصیت مشتری توجه کنید

زمانی که پیشنهاد فروش خود را می نویسید، مشتریان را در نظر بگیرید و سعی کنید طبق شخصیت آنها پیشنهادتان را طراحی کنید. این که آیا باید رسمی باشید، معمولی به نظر برسید و یا چیزی بین این دو حالت – – تا زمانی که نیاز مشتری را نشناسید و با انگیزه هایش آشنا نشوید نمی توانید خدمات خوبی ارائه دهید.

۳. یک عنوان جذاب انتخاب کنید

آیا می دانید فروش دقیقا از چه زمانی آغاز می شود؟ از همین نقطه. یک عنوان جذاب، فقط یک تیتر معمولی برای مطلب شما نیست بلکه می تواند خلاصه ای از پیشنهاد شما به مشتری نیز باشد.

۴. جذاب صحبت کنید!

کلمات غیرضروری را حذف کنید و به زبان مشتری با او صحبت کنید. آن وقت می بینید که آنها چگونه جذب خواهند شد.

۵. از اصطلاحات حرفه ای استفاده نکنید

لغات و اصطلاحات حرفه ای می توانند مشتری شما را سردرگم کنند.

۶. برنامه ای جامع تهیه کنید

به این نکته توجه داشته باشید که مشتریان شما نیز درگیر هستند و وقت کافی برای مطالعه مطالب شما ندارند، درنتیجه یک برنامه جامع و دقیق برای آنها تهیه کنید تا به تصمیم گیری آنها کمک شود.

۷. بخش «درباره ما» را حذف کنید

به خاطر داشته باشید که اگر مشتریان بخواهند درباره شما اطلاعاتی کسب کنند، می توانند به گوگول مراجعه کنند. وقت شما گرانبهاست، سعی کنید آن را با صحبت کردن درمورد موفقیت های گذشته تان از دست ندهید. به جای این کار، سعی کنید مطالبی پیرامون ارزش خدمات تان ارائه کنید.

۸. از کلی گویی بپرهیزید

اجازه بدهید مشتریان احتمالی شما دقیقا بدانند که پیشنهاد شما می تواند چه کمکی به آنها بکند و چطور می تواند کسب و کارشان را بهبود ببخشد. از جملات مبهم و اغراق آمیز استفاده نکنید. به زبان مشتری پایبند باشید و از مثال هایی که می توانند به آنها کمک کنند بهره بگیرید.

۹. پیشنهادتان را شرح دهید

در پیشنهاد خود به طور کامل شرح دهید که مشکلات مشتری را درک می کنید و می توانید به او کمک کنید. به یاد داشته باشید که شما باید تمام تمرکزتان را بر مشتری قرار دهید. اما می توانید روی برخی از ویژگی های محصول نیز بیش از حد تمرکز کنید، به شرطی که به اندازه ای پیش بروید که بتوانید از عهده عمل به آنها بربیایید.

۱۰. بازخوردها را بررسی کنید

هر پیشنهادی که ارائه می دهید نتایجی به دنبال دارد. به تمام نتایج و بازخوردها دقت کنید. ارتباطی مشخص میان پیشنهاد خود و نیاز مشتری پیدا کنید.

۱۱. جدول زمانی تهیه کنید

شفاف کار کنید، واقع گرا و ثابت قدم باشید. اگر برای کاری که می خواهید انجام دهید یک جدول زمانی تهیه کنید، به راحتی می توانید از این سه مولفه استفاده کنید.

۱۲. محدوده خود را مشخص کنید

این کار را فقط برای انعقاد قراردادهای خود انجام ندهید. بلکه شما با این کار به راحتی می توانید نرخ رشد مشتریان جدید را نیز افزایش دهید. پیشنهادتان را به صورت واضح بیان کنید. به شما اطمینان می دهیم که تعیین یک محدوده مشخص می تواند ارتباط شما با مشتری را مستحکم تر کند و اعتماد او را جلب کند.

۱۳. بودجه موجود را تفکیک کنید

بودجه شما همان چیزی است که به مشتری تبدیل می شود. پس سعی کنید هزینه های کلی تان را تفکیک کنید و ارزش هربخش را مشخص نمایید.

۱۴. فضای خالی ایجاد کنید

از فاصله نترسید؛ بلکه از آن برای تمرکز مشتری بر نکات مورد نظرتان استفاده کنید. فهرست ها، فاصله گذاری بین پاراگراف ها و قالب بندی ابزارهایی هستند که شما برای این کار در اختیار دارید.

۱۵. طراحی خوبی داشته باشید

شما ممکن است بهترین محتوا را تهیه کنید اما اگر در ارائه آن موفق نباشید، محتوای شما نیز به چشم نخواهد آمد. برای پیشنهاد خود هزینه کنید، زمان بگذارید و مطمئن شوید که طراحی پیشنهاد شما نیز چشم نواز باشد.

۱۶. قالب ها را امتحان کنید

طراحی قالب ها ممکن است به چشم نیاید اما از اهمیت بسیاری برخوردار است – – طبیعی است که برای این بخش، زمان زیادی صرف کنید. بدین منظور شما باید یک طراح حرفه ای استخدام کنید که قالبی سفارشی و مشتری محور طراحی کند.

۱۷. بررسی، بررسی، برسی

زمانی که نگارش پیشنهاد خود را به پایان رساندید، ۲۴ ساعت صبر کنید و دوباره آن را مرور کنید. از همکاران خود بخواهید به شما کمک کنند تا مطمئن شوید اشتباهی رخ نداده است.

۱۸. اطلاعات تکمیلی را بررسی کنید

قطعا شما نمی خواهید پس از تلاش های بسیار، یک مورد مهم مثل انتخاب قلم را فراموش کنید. تمام جوانب را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام موارد مطابق با خواسته های مشتریان است.

۱۹. پیگیر باشید

زمانی که پیشنهاد شما کامل شد و تحویل داده شد، آن را با مشتری چک کنید. به سوالات مشتریان پاسخ دهید و مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد.

 

تاریخ دقیق:

2020-12-04 11:41:08

 

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/19-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b4%d9%85%d8%a7/

 

۱۹ استراتژی موفقیت در فروش شما

استراتژی بازاریابی محتوا

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *