لیست مشتریان در تبلیغ گوگل و شرایط لازم برای استفاده از آن
لیست مشتریان در تبلیغ گوگل و مطابقت مشتریها
این قانون برای تبلیغکنندگانی که از Customer Match برای کمپینهای جستجو، نمایش، یوتیوب یا جی میل استفاده میکنند، اعمال میشود.
الزامات استفاده از Customer Match
لیست مشتریان در تبلیغ گوگل و این قابلیت برای همه تبلیغکنندگان در دسترس نخواهد بود. برای اینکه بتوانید از لیست مشتریان در تبلیغ گوگل استفاده کنید حساب شما باید دارای ویژگیهای زیر باشد:
- دارای سابقه خوب در تبلیغات گذشته
- دارای سابقه خوب در زمینه مسائل مالی و پرداختها
- حداقل 90 روز سابقه در گوگل ادز
- بیش از 50000 دلار هزینه در کل دوره فعالیت
برای تبلیغکنندگانی که حسابهایشان به غیر از USD اداره میشود، مبلغ هزینه با استفاده از میانگین نرخ تبدیل ماهیانه آن ارز به دلار تبدیل میشود.
اگر میخواهید استفاده از مطابقت مشتریها را شروع کنید و الزامات فوق را برآورده کنید، برای درخواست دسترسی به Customer Match باید با مدیر حساب اختصاصی خود تماس بگیرید.
اگر هرگز از Customer Match استفاده نکردهاید و یک حساب اختصاصی ندارید، در حال حاضر حساب شما واجد شرایط استفاده از Customer Match نیست، حتی اگر بتوانید تمامی الزامات فوق را برآورده سازید. ما در این فکر هستیم که در آینده شرایطی را فراهم کنیم تا چنین افراد و تبلیغکنندگان هم بتوانند از مطابقت مشتریها و لیست مشتریان در تبلیغ گوگل استفاده کنند. هنگامی که این شرایط فراهم شود، مطمئنا به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
مثالها:
- شما اطلاعاتی را از مشتریانی که کالایی را از وبسایت شما خریداری کردهاند جمعآوری کردهاید.
- شما اطلاعاتی را از مشتریانی که برای دریافت پیامهای بازاریابی از طریق برنامههای شما ثبت نام کردهاند، جمعآوری کردهاید.
- شما اطلاعاتی را از مشتریانی که در فروشگاه شما ثبتنام کرده اند، جمعآوری کردهاید.
شما همچنین باید:
اطمینان حاصل کنید که سیاست حفظ حریم شخصی شما که دادههای مشتری در آن ثبت شده است از امنیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این شما باید بتوانید برای چنین مواردی به صورت قانونی رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورید.
فقط از API یا رابط کاربری تأیید شده گوگل برای بارگذاری دادههای مشتری استفاده کنید. تمامی قوانین و مقررات مربوطه، از جمله کدهای مربوط را رعایت کنید.
شما باید سعی کنید از موارد زیر دوری کنید:
تبلیغاتی که اطلاعات شناسایی شخصی را جمع میکنند. مگر تبلیغاتی که از طریق جی میل با فرمهای HTML و مطابق با خط مشی تبلیغات جی میل باشند؛
بارگیری اطلاعات برای هر مشتری که زیر 13 سال داشته باشد یا از هر سایت یا برنامهای که به کودکان زیر 13 سال ارسال شده است؛
ایجاد محتوای تبلیغاتی که به معنای آگاهی از اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساس در مورد مشتریان است (برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید)؛
شما باید برای مشتریان خود هدفگذاری داشته باشید و بر اساس همین هدفگذاری تبلیغات را برای آنها ارسال نمایید. به این صورت تاثیرگذاری تبلیغاتتان به شدت افزایش خواهد یافت.
تبلیغات برای محصولات مرتبط با اطلاعات حساس، مانند محصولات دارویی یا اجرای هرگونه تبلیغاتی که توسط خطمشیهای گوگل ادز برای ممنوع است.
اگر شما مطابقت مشتری برای دستیابی به لیست مشتریان در تبلیغ گوگل استفاده میکنید لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات خاص آن به نمایندگان گوگل ادز یا پشتیبانی مشتری گوگل ادز خود مراجعه کنید.
اطلاعات حساس شامل موارد زیر است:
- علاقه یا مشارکت در فعالیتهای مربوط به بزرگسالان (از جمله الکل، قمار، کارهای مستهجن و غیره)
- رفتار یا گرایش جنسی استنباط شده از مراجعه کاربر به یک وب سایت خاص؛
- اطلاعات نژادی یا قومی؛
- وابستگی سیاسی، مانند اطلاعاتی که نشان دهنده عقیده سیاسی کاربر یا ایدئولوژی سیاسی است؛
- عضویت در اتحادیه صنفی، مانند بازدید کاربر از سایت یا برنامه اتحادیه صنفی؛
- دین یا اعتقاد مذهبی، مانند سایتها یا برنامههایی که اطلاعات مردم را در مورد دین یا عقاید مذهبی جمع میکنند؛
- وضعیت مالی، مانند اطلاعاتی که نشان میدهد کاربر دارای اعتبار کم یا بار بدهی بالایی است؛
- اطلاعات بهداشتی یا پزشکی، مانند سایتها یا برنامههایی که به یک گروه مرتبط با سلامتی است؛
- اطلاعات مربوط به کاربرانی که زیر 13 سال سن دارند؛
- موارد مربوط به ارتکاب جرم، مانند اطلاعاتی که نشان میدهد کاربر دارای سابقه کیفری است؛
- طلاق یا اختلافات خانوادگی، مانند سایتها یا برنامههای وکالت طلاق یا مشاوره طلاق.
منبع:
این پست مورد علاقه شما بود؟
برای امتیاز دادن انتخاب کنید
میانگین امتیاز / 5. امتیاز دهندگان:
تاریخ دقیق:
2020-09-15 12:14:33
لینک مرجع:
https://vdigimarketing.com/customer-match-in-google-ads-and-conditions/
مطالب آموزشی