Math Tricks Workout v1.6.9 Pro اپلیکیشن تمرین و تقویت مغز با ریاضیات مخصوص اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه

اغلب افراد از ریاضی وحشت و یا حتی نفرت دارند. در مدرسه هم زنگ ریاضی یکی از بدترین زنگ ها برای دانش آموزان است. این نفرت و حس بد نسبت به ریاضی و مسائل ریاضی، عمدتا به دلیل آموزش بد و نادرست آن است. ریاضی علمی است که در همه جنبه های زندگی انسان تاثیر دارد و حتما باید آن را آموخت، اما در مدارس به جای پرداختن به مسائل کاربردی ریاضی، مسائل سخت و سنگین و ناکارآمدی مطرح می شود که باعث ایجاد نفرت از ریاضی در دانش آموزان می گردد و اغلب این نفرت تا آخر عمر نیز با او همراه خواهد بود. ریاضی نقش زیادی در تمرین مغز و جلوگیری از ضعیف شدن آن دارد. خوشبختانه برای یادگیری مهارت های ریاضی به حضور در کلاس درس احتیاجی نیست و  می توان آن را با بازی کردن و سرگرمی یاد گرفت. Math Tricks Workout – Math master – Brain training عنوان یک اپلیکشین برای یادگیری حقه ها و ترفند های ریاضی و تقویت مغز از طریق حل مسائل مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری JustQuant.com توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. عملیات های ریاضی موجود در این اپلیکیشن محدود به چهار عمل اصلی یعنی ضرب، جمع، تفریق و تقسیم است. به طور مثال این که بتوانید دو عدد سه رقمی را طوری با هم جمع ببندید که نیازی به کاغذ و قلم و ماشین حساب نباشد. اپلیکیشن برای آنکه این مفاهیم را در ذهنتان جا بیندازد چنین رویکردی دارد: اول به شما با انواع مثال ها آموزش می‌دهد و سپس شما را به یک چالش، یعنی آزمون دعوت می‌ کند. هر چالش هم اهدافی دارد که باید تلاش کنید به آن ‌ها برسید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Math Tricks Workout – Math master – Brain training اندروید :

  • محیط کاربری hd و بسیار زیبا همراه با رنگ ها و گیم پلی فوق العاده که حین یادگیری مهارت ها،‌ حس خوبی در کاربر ایجاد می کند
  • کاملا رایگان است و تا همیشه رایگان خواهد ماند
  • در نظر گرفتن عنصر سرعت عمل، به عنوان یک عامل کلیدی در انجام چالش های ریاضی
  • شروع چالش ها از ساده ترین ها تا سخت ترین ها به صورت گام به گام
  • کار به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • بالا بردن سرعت محاسبات با انجام چالش ها
  • تقویت سرعت و دقت عملکرد مغز

اپلیکیشن Math Tricks Workout – Math master – Brain training یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تمامی دانش آموزان، دانشجویان و تمامی کسانی است که با مسائل ریاضی سر و کار دارند و اغلب در برابر آن ها ضعف نشان می دهند. این برنامه با چالش های بسیار جالبی که دارد، مغز شما را کاملا درگیر کرده و به مرور زمان ضمن تقویت آن، شما را با ریاضی آشتی خواهد داد. اگر قرار است در آزمون های چهار گزینه ای شرکت کنید، یادگیری ترفند های موجود در این برنامه می تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد. Math Tricks Workout با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. شما عزیزان هم اکنون می توانید نسخه آنلاک این برنامه را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

Math Tricks Workout - Math master - Brain training