چطور چالش های کسب و کار را مدیریت کنیم؟

چطور چالش های کسب و کار را مدیریت کنیم؟   بر سر هر رشد و پیشرفتی در هر زمینه ای، چالش های ریز و درشت زیادی قرار گرفته است. اگرچه بعضی افراد از سر و کله زدن با چالش های کسب و کار لذت میبرند؛ اما هر رشدی جنبه های منفی زیادی هم دارد که …

چطور چالش های کسب و کار را مدیریت کنیم؟ ادامه »

چطور اهداف تیم فروش را هوشمندانه تر تعیین کنیم؟

چطور اهداف تیم فروش را هوشمندانه تر تعیین کنیم؟   تعیین اهداف تیم فروش برای سازمان اصلا کار آسانی نیست و گاهی اوقات مثل تیراندازی در تاریکی است. بسیاری از عوامل – داخلی و خارجی – در بازی دخیلند که اثرات مثبت و منفی بر نتایج و اهداف شما میگذارند. بزرگترین اشتباه مدیران فروش این …

چطور اهداف تیم فروش را هوشمندانه تر تعیین کنیم؟ ادامه »

۹ روش ساده برای کاهش هزینه جذب مشتری

۹ روش ساده برای کاهش هزینه جذب مشتری هزینه جذب مشتری (Customer Acquisition Cost) به تمامی هزینه‌های اشاره دارد که واحد بازاریابی و فروش یک شرکت پرداخت می‌کنند تا یک مشتری بالفعل را جذب کنند. منظور ما از تمامی هزینه‌های واحد بازاریابی و فروش، هزینه‌های مربوط به برنامه‌های بازاریابی، حقوق و کمیسیون دریافتی کارکنان و …

۹ روش ساده برای کاهش هزینه جذب مشتری ادامه »

گوگل اپتیمایز چیست و چه کاربردی دارد؟

گوگل اپتیمایز چیست و چه کاربردی دارد؟ زمان مطالعه: 6 دقیقه گوگل اپتیمایز (google optimize) از سرویس‌های جدید گوگل و مکمل سرویس گوگل آنالیتیکس analytics google است که به وب سایت‌ها کمک می‌کند با کمک ارقام و نمودارها، وب سایت خود را بهینه سازی کنند. گوگل آنالیتیکس را پیش‌تر مورد بررسی قرار دادیم. در این …

گوگل اپتیمایز چیست و چه کاربردی دارد؟ ادامه »

۱۴ نشانه‌ای که تیم‌های دورکار در برقراری ارتباط ناموفق هستند.

۱۴ نشانه‌ای که تیم‌های دورکار در برقراری ارتباط ناموفق هستند. یکی از عمده مشکلاتی که در بین تیم‌هایی که به صورت دورکار با هم در ارتباط هستند وجود دارد، این است که در اکثر مواقع بعضی از افراد متکلمه وحده شده، و این امر باعث عدم راحتی دیگر افراد در صحبت کردن و بیان نظراتشان …

۱۴ نشانه‌ای که تیم‌های دورکار در برقراری ارتباط ناموفق هستند. ادامه »

رصد فضای مجازی قوانین بازی را تغییر داد – توانمندسازی کسب و کار

رصد فضای مجازی قوانین بازی را تغییر داد – توانمندسازی کسب و کار   گفته می شود زیبایی در چشم بیننده است و از آنجا که مشتری پادشاه است، چشم همگان باید بر روی او باشند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم به رصد فضای مجازی از دیدگاه مصرف کننده نگاه کنیم. می دانیم که توانایی رصد …

رصد فضای مجازی قوانین بازی را تغییر داد – توانمندسازی کسب و کار ادامه »

برای تعامل برند ها با مخاطبان رصد فضای مجازی را چگونه تحت کنترل باید قرار داد؟

برای تعامل برند ها با مخاطبان رصد فضای مجازی را چگونه تحت کنترل باید قرار داد؟   در این مقاله به اهمیت رصد فضای مجازی برای برند ها پرداخته می شود. امروزه میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی حضور دارند و عکس هایی از غذایی که خوردند به اشتراک می گذارند، در مورد آخرین …

برای تعامل برند ها با مخاطبان رصد فضای مجازی را چگونه تحت کنترل باید قرار داد؟ ادامه »