چگونه به نیازهای مشتریان پی ببریم؟

چگونه به نیازهای مشتریان پی ببریم؟   معمولا پی بردن به نیازهای مشتریان یکی از دغدغه های صاحبان مشاغل محسوب می شود. چرا که اکثر آنها: ۱. نمی دانند چه نیازی دارند؟ ۲. آنها فکر می کنند نیازهایشان را می شناسند اما درواقع اینطور نیست. ۳. آنها می دانند چه چیزی نیاز دارند اما حقیقت …

چگونه به نیازهای مشتریان پی ببریم؟ ادامه »

چگونه به جای فروشنده کشاورز، فروشنده شکارچی استخدام کنیم؟

چگونه به جای فروشنده کشاورز، فروشنده شکارچی استخدام کنیم؟ امروزه طبقه بندی فروشندگان به دو دسته ی شکارچی و کشاورز، به عنوان یک روش قدیمی مطرح می شود. اما با این وجود، هنوز هم گاهی در زمان استخدام، به این طبقه بندی اهمیت می دهند. فروشندگان شکارچی به کسانی گفته می شود که در رهبری، …

چگونه به جای فروشنده کشاورز، فروشنده شکارچی استخدام کنیم؟ ادامه »

چگونه خلاقانه بیاندیشیم؟

چگونه خلاقانه بیاندیشیم؟   تفکر خلاق به مهارتی گفته می شود که به فرد در یافتن راه حل های تازه کمک می کند و باعث می شود او بتواند ورای چهارچوب های تعیین شده تصمیم گیری کند. از آنجا که مدیران، معمولا برای حل مسائل مربوط به کسب و کار خود زمان زیادی صرف می …

چگونه خلاقانه بیاندیشیم؟ ادامه »

چگونه با مشتریان ارتباط بلند مدت ایجاد کنیم؟

چگونه با مشتریان ارتباط بلند مدت ایجاد کنیم؟   در ابتدای کار، به نظر نمی رسد که کار فروش نیاز به مهارت خاصی داشته باشد. اما وقتی وارد این حرفه شدید، تازه متوجه می شوید که فروش یک هنر است و برای پیشرفت در آن باید تلاش زیادی کنید. شما باید تکنیک های بازاریابی و …

چگونه با مشتریان ارتباط بلند مدت ایجاد کنیم؟ ادامه »

راه های بهبود ارتباط با مشتریان

راه های بهبود ارتباط با مشتریان   تجربه ای که مشتری طی تعامل با کسب و کار ما بدست می آورد از اهمیت بسیاری برخورد دار است. درنتیجه، بهبود ارتباط با مشتریان به قدری مهم است که می تواند یک کسب و کار را رونق ببخشد و یا آن را از پا بیاندازد. اما همیشه …

راه های بهبود ارتباط با مشتریان ادامه »

چگونه تجربه مشتری بهتری ایجاد کنیم؟

چگونه تجربه مشتری بهتری ایجاد کنیم؟   اگر به بازخوردی که از جانب مشتریان دریافت می کنید توجهی ندارید، مطمئن باشید یکی از مهمترین ابزارهای حفظ مشتری را از دست داده اید. نظرسنجی از مشتریان طی فرآیند خرید می تواند به کسب و کارتان کمک کند. شما با نظرسنجی از مشتریان می توانید نیازهای آنها …

چگونه تجربه مشتری بهتری ایجاد کنیم؟ ادامه »

با این ۴ نوع مشتری کار نکنید

با این ۴ نوع مشتری کار نکنید   برای فریلنسرها و فاندرها انتخاب درست مشتری اهمیت بسیاری دارد. اگر شما از کار کردن با شخص خاصی لذت نمی برید، از کار خود نیز لذت نخواهید برد، در نتیجه محصول خوبی ارائه نمی دهید. اما چطور می توان مشتریان بد و خوب را از یکدیگر تشخیص …

با این ۴ نوع مشتری کار نکنید ادامه »