تنظيم يك برنامه بازاريابي

تنظيم يك برنامه بازاريابي   بهترين زمان براي تنظيم يك تقويم ساليانه بازاريابي چه موقع است؟ جلوي ضرر را هر وقت بگيريد ، منفعت است يا هر وقت ماهي را از آب بگيريد تازه است . با اين حساب هيچ زماني بهتر از اكنون نيست. بهترين زمان براي تنظيم يك تقويم ساليانه بازاريابي چه موقع …

تنظيم يك برنامه بازاريابي ادامه »

چگونه در بازاريابي كسب و كار خود موفق باشيم؟

چگونه در بازاريابي كسب و كار خود موفق باشيم؟   ماهيت مساله مسوليت پذيري در "رشد فردي" اغلب با مساله توضيح و سرزنش اشتباه گرفته مي شود. وقتي مي‌گوييم در نهايت اين ما هستيم كه مسوول حوادث و رخدادهاي زندگي خود هستيم منظور اصلا اين نيست كه همه چيزي كه در زندگيمان اتفاق مي افتد …

چگونه در بازاريابي كسب و كار خود موفق باشيم؟ ادامه »

بازاریابی دهان به دهان (شفاهی)

بازاریابی دهان به دهان (شفاهی) این روش هوشمندانه جلب مشتری یکی از حالت‌های بازاریابی دهان به دهان (شفاهی) است که اصطلاحا به عنوان یک روش ارجاعی شناخته شده است. اگر آرایشگر شما هربار که یکی از دوستانتان را به او معرفی مي‌کنید 10 دلار به شما پرداخت کند، شما حتما وسوسه مي‌شوید تا به رفقایتان …

بازاریابی دهان به دهان (شفاهی) ادامه »

بازاریابی مدرن

بازاریابی مدرن   دنیایی که امروزه در آن بازاریابی وجود دارد به کلی تغییر کرده است. تکنولوژی‌ها از اینترنت تا بیوتکنولوژی دائما علوم و جوامع مختلف را دگرگون می‌سازد. دنیایی که امروزه در آن بازاریابی وجود دارد به کلی تغییر کرده است. تکنولوژی‌ها از اینترنت تا بیوتکنولوژی دائما علوم و جوامع مختلف را دگرگون می‌سازد.دغدغه‌های …

بازاریابی مدرن ادامه »

بازاریابی و فروش تلفنی

بازاریابی و فروش تلفنی بازاریاب و فروشنده تلفنی می‌بایست فردی برونگرا و خوش‌مشرب باشد. در روانشناسی، طبقه‌بندی‌های مختلفی برای انسان‌ها معرفی شده است . در یکی از این طبقه‌بندی‌ها، انسان‌ها را به دو دسته برونگرا و درونگرا تقسیم می‌کنند.انسان‌ها ی برونگرا کسانی هستند که لبخند بر لب دارند، خوش مشرب هستند، علاقه‌مند به کار تیمی …

بازاریابی و فروش تلفنی ادامه »

بازاریابی حسی یا بازاریابی میدانی

بازاریابی حسی یا بازاریابی میدانی   در همه جای جهان به خصوص در انگلستان مباحثی جدی راجع به اینکه آیا اصولا تفاوتی بین بازاريابي حسی و بازاريابي میدانی وجود دارد يا نه، در جریان است. در همه جای جهان به خصوص در انگلستان مباحثی جدی راجع به اینکه آیا اصولا تفاوتی بین بازاريابي حسی و …

بازاریابی حسی یا بازاریابی میدانی ادامه »

علامت تجاری، از آغاز تا امروز

علامت تجاری، از آغاز تا امروز   علامت تجاری يك محصول از نظر مصرف‌كنندگان جزو مهمي از كالا است و تعيين علامت تجاري به فايده و ارزش كالا مي‌افزايد. علامت تجاری يك محصول از نظر مصرف‌كنندگان جزو مهمي از كالا است و تعيين علامت تجاري به فايده و ارزش كالا مي‌افزايد.براي مثال مصرف‌كنندگان يك بطري …

علامت تجاری، از آغاز تا امروز ادامه »