رصد فضای مجازی چیست؟ پاسخ به سوالات و سوء تفاهم ها

رصد فضای مجازی چیست؟ پاسخ به سوالات و سوء تفاهم ها   گاهی اوقات، ما که در صنعت رصد فضای مجازی هستیم، فراموش می کنیم که دنیای رصد فضای مجازی می تواند یک دنیای سردرگم کننده‌ای باشد. ما حدس می زنیم اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، کاوان را می شناسید بنابراین در …

رصد فضای مجازی چیست؟ پاسخ به سوالات و سوء تفاهم ها ادامه »

بلوغ رسانه‌ای: فراهم ساختن ارزش برای هوشمندی شبکه های اجتماعی

بلوغ رسانه‌ای: فراهم ساختن ارزش برای هوشمندی شبکه های اجتماعی   چند هفته پیش وبیناری در مورد اهمیت استراتژی هوشمندی شبکه های اجتماعی پیچیده برگزار شد. وبینار بسیار جالب بود، اما جالب‌ترین بخش آن سوالاتی بود که آنجا مطرح شد. برخی سوالات در خصوص چگونگی اثبات ارزش هوشمندی شبکه های اجتماعی بود و اینکه مشتریان، …

بلوغ رسانه‌ای: فراهم ساختن ارزش برای هوشمندی شبکه های اجتماعی ادامه »

هوشمندی رسانه چیست؟

هوشمندی رسانه چیست؟ این مقاله سطوح مختلف هوشمندی رسانه را توضیح می دهد: شنود فضای مجازی، مدیریت داده ها، تحلیل پیشرفته و توزیع. هرچه سازمان های بیشتری تلاش می کنند تا وارد دنیای آنلاین شوند، اعتماد آنها به هوشمندی رسانه بیشتر شده و تصمیمات خود را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام می کنند. با …

هوشمندی رسانه چیست؟ ادامه »

تحلیل رسانه

تحلیل رسانه   شما از مخاطبان خود در چه حد شناخت دارید؟ آیا از تجزیه و تحلیل رسانه برای تصمیمات استراتژیکی کسب و کار خود استفاده می کنید؟ اطلاعات حاصل از رسانه ها برای بهبود پرسونای خریدار و ایجاد استراتژی های جدید کسب و کار، تجزیه و تحلیل می شوند ومستقیما به دید فروش تبدیل …

تحلیل رسانه ادامه »

۹ گام برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی هوشمند

۹ گام برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی هوشمند   در این مقاله، دکتر جیلیان نی، تحقیقات خود را در مورد تحلیل داده‌های اجتماعی، به اشتراک می‌گذارد. این مقاله شامل نه گام می شود که از مجموعه‌ای از پرسش‌ و پاسخ‌ها تشکیل شده است. “من برای سفر ماهیگیری وقت ندارم”. این پاسخ مدیر ارشد …

۹ گام برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی هوشمند ادامه »

راهنمای کامل تحلیل بازاریابی

راهنمای کامل تحلیل بازاریابی   تحلیل بازار شامل تحقیق در بازار برای شناسایی تهدیدات و فرصت ها است. این مقاله مشخص می کند که چه تحقیقی انجام دهید و چگونه داده به دست آورید. اگر در خصوص برنده شدن در هر رقابت جدی هستید، داشتن کمی دانش در این زمینه می تواند گام بزرگی در …

راهنمای کامل تحلیل بازاریابی ادامه »

راهنمای کامل تحلیل کمپین

راهنمای کامل تحلیل کمپین   در سالهای اخیر شاهد انفجاری در داده ها بوده‌ایم، به این معنی که امروزه تحلیل کمپین بسیار دقیق تر از گذشته شده است. ما شما را راهنمایی می کنیم که چه چیزی را و چگونه اندازه گیری کنید. طبیعتا توسعه یک کمپین بازاریابی خوب جنبه‌ای هنری دارد، اما امروزه به …

راهنمای کامل تحلیل کمپین ادامه »