۸تکنیک روانشناسی فروش برایان تریسی که معجزه می کند+ دانلود رایگان

۸تکنیک روانشناسی فروش برایان تریسی که معجزه می کند+ دانلود رایگان

 

تا حالا فکر کردین کاش میشد با یک مشاور خبره و حرفه ای در حوزه فروش و کسب و کار جلسه داشته باشید؟ تیم تولید محتوای نرم افزار CRM  دیدار این امکان را برای شما فراهم کرده و ۸ جلسه مشاوره روانشناسی فروش رایگان با برایان تریسی را برای شما در نظر گرفته است. حتما می‌پرسید یعنی چی؟ چطور ممکنه؟

همان طور که می‌دانید این روزها همه به سلامت خودشان خیلی اهمیت می‌دهند، اهمیت سلامت کسب و کار و تجارت شما هم مسئله‌ بسیار مهمیه. پس وقتی حال کسب و کار شما خوب باشه حال خودتون هم خوبه! و بالطبع رضایتمندی مشتریان را هم به دست می یارین. 

اول از همه ویدیوی آقای میلاد مظاهری، مدیر پشتیبانی و آموزش دیدار، را تماشا کنید تا یک دید کلی از تعریف روانشناسی فروش پیدا کنید و با رازها و تکنیک‌های روانشناسی برای فروش موفق آشنا بشید.

سم والتون، موسس شرکت والمارت جمله‌ معروفی دارد و می‌گوید فقط یک رئیس و کارفرما وجود دارد و آن کسی نیست جز مشتری! چون هر زمان اراده کند می‌تواند پولش را جای دیگر خرج کند و همه‌ پرسنل از مدیرعامل تا کارمند اخراج شوند. فکر می‌کنم اهمیت بکارگیری نرم افزار مدیریت ارتباط مشتری اینجا خیلی خودشو نشون بده. این طور نیست؟

ما برای شما کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی را به صورت خلاصه آماده کرده ایم که می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید تا نکات مهمی که هر متخصص فروش توی جلسات مشاوره به شما میگه (یا حتی نمیگه!) را یاد بگیرید.

جلسات مشاوره روانشناسی فروش با برایان تریسی

خب حالا توی این ۸ جلسه مشاوره قراره چه مباحثی مطرح بشه؟

جلسه اول روانشناسی فروش: بازی درونی فروش

از نظر برایان تریسی، فروشندگان مهم‌‌ترین مهره‌های کسب و کار هستند و توانایی و مهارت فروش می‌تواند منجر به موفقیت یا شکست یک شرکت بشه. توی این جلسه از صحبت راجع به ویژگی‌های فروشنده موفق یعنی از اینکه هر فرد باید موفقیت را ابتدا توی ذهن خودش تجسم کنه شروع میشه تا اینکه فروشنده باید با دید و فکر مثبت شاخص‌های کلیدی فروش را یاد بگیره و اعتماد به نفس داشته باشه.

جلسه دوم روانشناسی فروش: برنامه ریزی

حتما در اطراف خودتان افراد موفق زیادی را دیده اید و همیشه این سوال برای شما پیش آمده که کِی فرصت میکنه همه‌ی این کارها را با هم انجام بده؟! جواب سوال شما برنامه ریزی هدفمند و مثبت است. توی این جلسه یاد می‌گیرید که چگونه اهداف فروش را برای خودتان تعیین کنید.

جلسه سوم روانشناسی فروش: روانشناسی خریداران

و اما جلسه سوم که با ذهن مشتری سروکار داره و خیلی مهمه! توی این جلسه یاد می‌گیرید که مردم چرا خرید می‌کنند و اصلا نیازهای اساسی یک مشتری چه چیزهایی هستند.

جلسه چهارم روانشناسی فروش: فروش خلاقانه

خلاقیت یکی از ویژگی‌های فروشندگان موفق و حرفه‌ای است. تصور کنید به یک اتاق فرار رفته اید و باید هر طور شده معماها را حل کنید. طبیعتاً با موضوعات پیش بینی نشده مواجه می‌شوید که به تفکر خلاق شما نیاز داره. این دقیقا همان چیزی است که در هنگام مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده در پرزنت محصول، جلسات حضوری و مکالمات تلفنی به آن نیاز دارید تا به فروش بیشتر برسید. برایان تریسی در این جلسه با شما تکنیک‌هایی برای تحریک تفکر خلاقانه و چهار حوزه تخصصی را مطرح می‌کنه که باید برای تبدیل شدن به ۱۰ درصد افراد برتر و درآمدزای حرفه و کسب و کار خودتان آنها را بدانید.

جلسه پنجم روانشناسی فروش: جلسات حضوری با مشتریان

مهمترین قسمت فروش وقت گذراندن بیشتر با مشتریان وفادار است. در این جلسه با قوانین موفقیت در فروش و مفاهیم روانشناسی جلسات حضوری که می‌توان حتی آنها را در جلسات آنلاین هم رعایت کرد آشنا می‌شوید.

جلسه ششم روانشناسی فروش: متقاعدسازی مشتری

در این جلسه رایج‌ترین روش‌های متقاعدسازی مشتری را یاد می‌گیرید و به یاد داشته باشید که ارزشمندی و احساس ارزشمند بودن فاکتور مهمی است که شما باید با رفتار خود به مشتری این حس را القا کنید تا بتوانید فرایند تصمیم گیری مشتری را سرعت ببخشید.

جلسه هفتم روانشناسی فروش: شناسایی ذهن و نیاز مشتری

تیپ‌های شخصیتی خریداران و مشتریان بالقوه بسیار متفاوت هستند و تا زمانی که شما ندانید با چه افرادی سروکار دارید نمی‌توانید در کسب و کار خود موفق باشید و افزایش فروش را تجربه کنید. در این جلسه با ۶ نوع از انواع شخصیت مشتری آشنا می‌شوید.

جلسه هشتم روانشناسی فروش: ده کلید موفقیت در فروش

در جلسه‌ی آخر، برایان تریسی ۱۰ نکته طلایی که برای تبدیل شدن به فروشنده موفق و حرفه‌ای باید بدانید و ۷ مرحله‌ فرمول هدف را مطرح می‌کند. همیشه به یاد داشته باشید با مشتریان خود جوری رفتار کنید که دوست دارید با شما آنگونه رفتار شود.

برای مشاهده درس روانشناسی فروش و دانلود رایگان خلاصه تکنیک‌های فروش برایان تریسی روی لینک زیر کلیک کنید:

تکنیک‌های روانشناسی فروش + دانلود رایگان PDF

نتیجه گیری

با شرکت در این جلسات رایگان و عمل کردن به توصیه‌های برایان تریسی در حوزه روانشناسی فروش به اهداف خود برسید و به بهترین فروشنده تبدیل شوید. 

ما در دیدار (www.didar.me) مطالب مفیدی را در ارتباط با فروش و فروشندگی به اشتراک میگذاریم و شما می‌توانید در خبرنامه ما عضو شوید و به آنها دسترسی داشته باشید. 

 

تاریخ دقیق:

2021-06-01 13:10:29

 

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/8%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%85/

 

۸تکنیک روانشناسی فروش برایان تریسی که معجزه می کند+ دانلود رایگان

آموزش فروش

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *