۴ ترفند افزایش فروش با کار کمتر

۴ ترفند افزایش فروش با کار کمتر

 

افزایش فروش

امروز می خواهم رازی را در مورد  افزایش فروش برای شما آشکار کنم: برخی از موفق ترین فروشندگان، کم کارترین افراد در این حرفه هستند. بله درست است. فروشندگان می توانند “کم‌کار” باشند و در عین حال رقبای خود را با فاصله پشت سر بگذارند. اما چگونه این کار را انجام می دهند؟  با استفاده از ترفندهای افزایش فروش.

اتوماسیون فروش را با این چهار ترفند ترکیب کنید تا با انجام فعالیت کمتر، افزایش فروش داشته و شکست ناپذیر شوید:


بیشتر بخوانید:۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین( قسمت اول)


۱) فقط بفروشید.

نگاهی به لیست کارهایی که باید انجام دهید بیندازید. چه تعداد از مأموریت ها و مسئولیت های روزانه ی شما خارج از حیطه ی فروش قرار می گیرد؟ تمام کارهای اضافی – به جز فروش- را به شخص دیگری محول کنید. زمانی که ۱۰۰ درصد انرژی خود را به فروش اختصاص داده و از کارهای غیر ضروری که زمان شما را هدر می دهند خلاص شوید، بیشتر از آنچه که نیاز دارید زمان خواهید داشت. این یعنی شما می توانید بیشتر از گذشته فروش داشته باشید، ضمن آنکه زمان‌ آزادی برای خود دست و پا کرده‌اید که می توانید آن را مطابق میلتان سپری کنید.

۲) با خریداران سطح پایین خداحافظی کنید.

فروش کالاها در سطوح پایین را متوقف کنید- به سمت خریداران ایده آلی بروید که از قدرت تصمیم گیری و بودجه‌ای برای سرمایه گذاری در محصول و خدمات شما برخوردار هستند. تا جایی که توانایی دارید، تنها به مدیران اجرایی شرکت ها کالا بفروشید. زنجیره ی فروش شما باید کاملا خالی از خریداران معمولی شود. اگر نمی توانید به رؤسای شرکت ها و مدیرعامل‌های اجرایی کالا بفروشید، حداقل سعی کنید کالا یا خدمات را نسبت به گذشته، به مقامات بالاتری عرضه کنید.


بیشتر بخوانید: ۶ ترفند هیجان انگیز در فروش


۳) از صیدهای کوچک صرف نظر کنید.

اگر می خواهید از ترفندهای افزایش فروش استفاده کنید، قطعا باید روی فروش کلان اجناس یا خدمات تمرکز کنید. اینگونه به مسئله نگاه کنید: ۱۰۰ محموله فروش به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار یا پنج محموله به قیمت ۲۰۰۰۰۰ دلار، هر دو یک میلیون دلار برای شما سود خواهد داشت. اما، میزان کار و تلاش مورد نیاز در این دو حالت، بسیار متفاوت است.

فرصت های کوچک فروش را به افرادی محول کنید که از انجام این کار خوشحال می شوند. اما خودتان آن ها را اولویت بندی نکنید. از حالا به بعد، تنها به دنبال صید ماهی های بزرگ باشید. در این صورت خواهید دید که با صرف زمان و تلاش کمتر، سود بیشتری از فروش به شما می رسد.

۴) برای اینکه مشتری های جدیدی پیدا کنید، دو راه در پیش دارید

شما می توانید با افرادی که تا به حال ارتباطی با آن ها نداشته اید تماس گرفته و شانس خود را امتحان کنید یا می توانید از هرکسی که می‌شناسید تقاضا کنید که فردی را به شما معرفی کند. این روش می تواند برای سرعت بخشیدن به چرخه فروش شما بسیار موثر باشد.

تماس با غریبه ها معمولا دشوار تر بوده و نسبت به معرفی مشتری‌های احتمالی توسط مشتری های قبلی، کار بیشتری می برد. بعلاوه، متقاعد کردن فردی که شما را نمی شناسد به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر می خواهید از ترفندهای افزایش فروش استفاده کنید، باید همیشه خود را متعهد بدانید که از مشتری ها تقاضا کنید افراد جدیدی را به شما معرفی کنند. برنامه ای تنظیم کنید که هر هفته، با معرفی مشتریان، تعدادی مشتری جدید پیدا کنید و به آن وفادار بمانید.

اکنون که از ترفند های افزایش فروش در ازای کار کمتر مطلع شده اید، چه چیزی را در رویکردهای فروش خود تغییر می دهید؟ صرف نظر از صنعتی که در آن کالا یا خدماتی را به فروش می‌رسانید، این نکات می تواند در مدتی کوتاه، تأثیر چشمگیری بر میزان فروش شما داشته باشد.

 

تاریخ دقیق:

2021-07-01 15:18:27

 

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/4-%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1/

 

۴ ترفند افزایش فروش با کار کمتر

آموزش فروش حرفه ای

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *