۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین(قسمت دوم)

۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین(قسمت دوم)

 

25 راه برای افزایش فروش آنلاین


بخش اول را اینجا بخوانید: ۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین(قسمت اول)


۱۷.روند پرداخت را تسهیل کنید.

طبق گفته ­های Business Insider حدود ۱۲۰۰ تریلیون ریال کالای آنلاین در چرخ­ های خرید ناقص تنها در سال گذشته رها شده­ اند، که ۶۳% آن­ها به طور بالقوه قابل بازیافت بودند. این آماری شوکه کننده است، و نشان­ دهنده اهمیت فرایند پرداخت است.

کاهش اصطکاک در فرایند پرداخت می­ تواند اثر قابل توجهی بر نرخ تبدیل داشته باشد. فقط کافی است استفاده و هدایت بازدیدکنندگان از سایتتان را تا آنجا که ممکن است ساده کنید، حتی باید این فرایند را آنقدر ساده کنید که واقعا آنچه را می­ فروشید بخرند.

مراحل غیرضروری در فرایند پرداخت را حذف کنید تا بتوانید مانع از دلسردی خریدار شوید. فیلدهای غیرضروری در فرم ­ها را حذف کنید. برای آن­ها محدودیت زمانی تعیین نکنید و مجبورشان نکنید مجددا از اول شروع کنند.

25 راه برای افزایش فروش آنلاین

۱۶.تا آنجا که ممکن است گزینه­ های پرداخت بیشتری فراهم کنید

خب، کسب و کار شما کارت­های اعتباری را می­ پذیرد. کیف پول­های گوگل را چطور؟ یا ApplePay؟ Stripe چطور؟ Wepay؟

مصرف­ کنندگان بیشتر از هر زمانی حق انتخاب بیشتری در شیوه پرداخت برای کالاها و خدمات دارند، همه افراد مایل به استفاده از American Express نیستند. با پیشنهاد گزینه­ های پرداخت بیشتر، از جمله جدیدترین خدماتی که به شدت در تلفن­ های همراه محبوب هستند، پرداخت وجه را برای خریداران راحت­ تر کنید. مطمئنا، گنجاندن همه این گزینه­ بهینه­ سازی سایت و فرایند پرداخت را دشوار می­ کند، اما این شیوه­ای عالی برای افزایش فروش آنلاین است، بویژه اگر سایت شما ترافیک تلفن همرا بالایی داشت باشد.


بیشتر بخوانید: ۶ ترفند هیجان انگیز در فروش


۱۵.بر روی تصاویر با کیفیت محصول سرمایه­ گذاری کنید

شواهد نشان داده است که غذای تزیین شده مزه بهتری نسبت به بشقاب غذای بدون تزیین دارد. با توجه به اهمیت ظاهر در چگونگی درک ما از چیزها (از جمله افراد)، سرمایه­ گذاری بر روی عکاسی باکیفیت از محصولات اثر مشابهی بر بازدیدکنندگان از سایت شما خواهد داشت.

بدون توجه به اینکه چه چیزی می­ فروشید، تصاویر با کیفیت بالا از محصولاتتان در سایت قرار دهید- نه عکس­های کوچک و ضعیف که در فضای اتاقتان گرفته­ اید. همچنین مطمئن شوید طیف وسیعی از تصاویر از تمامی زوایای محصولتان را قرار می ­دهید. مردم عاشق این هستند که محصولات را پیش از خرید، بویژه آنلاین، بررسی کنند.

25 راه برای افزایش فروش آنلاین

۱۴.صفحات فرود Landing Pages ها را بهینه کنید

ما حامی حذف کردن صفحات فرود نیستیم، بلکه طرفدار بهینه­ نمودن تبلیغات آنلاین جهت هماهنگ شدن با تعداد مصرف­ کنندگانی است که واقعا صفحه وب را باز کرده و آنلاین خرید می­ کنند.

کمپین­ های Call-Only در فیس بوک و AdWords نمونه­ های خوبی از موقعیتی هستند که در آن حذف کامل صفحات فرود سنتی بسیار منطقی است. اغلب افراد دوست ندارند چندین دقیقه صرف باز کردن صفحات بر روی تلفن­ همراهشان کنند- آن­ ها فقط می­ خواهند با کسب و کار شما در تماس باشند.

با استفاده از آگهی­ های Call-Only، امکان تماس خریداران با کسب و کار شما راحت­ تر می­ شود، یکی از مشکل­ دارترین مراحل قیف خرید آنلاین کلاسیک را به طور کامل حذف می­ کنید، و حجم تماس­ ها با کسب و کارتان را افزایش می­ دهید.


بیشتر بخوانید: ۵ راه موثر تکنولوژی برای تغییر در فروش


۱۳.پیام ­ها را در سرتاسر کمپین­ ها و سایت تان سازگار نگه­دارید.

اگر کاربری بر روی آگهی محصول یا خدمتی خاص کلیک می­ کند، صفحه­ ای که وارد می­ شوند باید درباره همان محصول یا خدمت خاص باشد- نه طبقه مربوطه، نه پیشنهادی ویژه برای محصولی دیگر، بلکه همان محصول خاص. مطمئن شوید پیام­ دهی شما در سرتاسر PPC  شما و کمپین­ های اجتماعی پرداختی و صفحات مربوطه با آن­ها مرتبط است، تا کلیک بر تبلیغ واقعا به فروش تبدیل شود.

۱۲.به تمامی پرسش­ها پاسخ دهید و همه اعتراض­ها را در آگهی­تان مشخص کنید

یکی از خطرناک­ترین دام­هایی که می­توان در آن گرفتار شوید این است که در هنگام فروش آنلاین مفروضاتی درباره دانش مشتریان از محصول، خدمت یا حتی بازار شما ایجاد کنید. بسیاری از شرکت­ها به اشتباه تصور می­کنند مشتریانشان درباره آنچه آن­ها می­فروشند بیشتر از آنچه در واقعیت می­دانند، اطلاع دارند، که منجر به پرسش­های بی­پاسخ یا اعتراض­هایی می­شود که نمی­توان به آن­ها پرداخت- هر دو می­توانند به فروش لطمه بزنند.

تمامی پرسش­هایی را که می­توانید درباره محصولتان تصور کنید را درنظر بگیرید، و در آگهی­تان بر روی صفحات محصول به آن­ها پاسخ دهید. به همین ترتیب، درباره تمامی اعتراض­هایی که مشتری می­تواند درباره پیشنهاد شما داشته باشد بیاندیشید و در آگهی خود بر آن­ها غلبه کنید. شاید به نظر غیرعملی باشد، اما به خاطر داشته باشید، خریداران را با اطلاعات غیرضروری بمباران نمی­کنید- به آن­ها دقیقا همان چیزی را می­دهید که برای تصمیم­گیری نیاز دارند.

۱۱.تا آنجا که می­توانید رایگان بدهید

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند، و هرچه محصول رایگان بیشتری ارائه دهید، به احتمال بیشتری مشتریان به شکل مطلوب­تری شما و برندتان را درک خواهند کرد، و این موجب فروش آنلاین بیشتر  محصولاتتان می­شود.

به پیشنهادهای فعلیتان نگاهی بیاندازید،. آیا چیزی هست که بتوانید رایگان بدهید؟ اگر در کسب و کار نرم­افزار هستید، ارائه نمونه­های بدون تعهد و رایگان نرم­افزارتان ساده است. می­توانید نمونه­ها، عضویت امتحانی، دو تا به ازای یکی، و سایر محرک­های مبتنی بر پاداش بدهید. رایگان دادن چیزها نه تنها روشی عالی برای بهبود ادراک مردم از کسب و کار شما بلکه راهی خوب برای معرفی محصولات ضروری شما به آن­ها و ترغیب آن­ها به خرید بیشتر است.

۱۰.شخصیت­ های خریدار با جزئیات خلق کنید و هدف قرار دهید

فرض می­کنیم که شما از پیش شخصیت­های خریدار را خلق کرده باشید (زیرا اگر چنین نکرده باشید، واقعا در دردسر افتادید)، اما شما را برای خلق شخصیت­های خریدار تفصیلی­تر از آنچه در گذشته داشته­اید به چالش می­کشیم.

اگر به گزینه­های هدفمند دردسترس در تبلیغات فیس بوک نگاه کنید، ممکن است جزئیات جالبی را مشاهده کرده باشید که می­توانید با آن­ها کاربران فیس بوک را هدف قرار دهید- تبلیغ­کنندگان می­توانند کاربران را بر مبنای عکس­های خانه­یشان، دانشگاهی که از آن مدرک گرفته­اند، و حتی جایی که برنامه سفر بعدی­شان برای آنجاست هدف قرار دهند.

واضح است که این درجه از خاص نمودن ممکن است اندکی برای شخصیت خریدار شما زیادی باشد، اما هرچه بهتر مشتریان ایده­آل­تان را بشناسید، احتمال بیشتری دارد با دقت به پیام­هایی که به طور خاص برای زندگی آن­ها طراحی شده­اند واکنش نشان دهند.

 

تاریخ دقیق:

2021-07-01 15:10:53

 

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/23-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/

 

۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین(قسمت دوم)

فروش آنلاین

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *