نشست صميمانه پویش همدلی و مشاركت برگزار شد

نشست صميمانه پویش همدلی و مشاركت برگزار شد

به گزارش پول نیوز، نشست صميمانه همدلی و مشاركت با حضور تعدادی از فعالان حوزه رسانه در دفتر رسانه پول نيوز برگزار شد. اين نشست مقدمه اي براي برگزاري يک كمپين خيرخواهانه بود كه با هدف كمك به افرادي است كه براي  تشكيل زندگی مشترک نياز به همدلی و مشارکت دیگران دارند و يا افرادي كه به دليل نداشتن توان مالی مدت هاست در زندان به سر مي برند  و حالا می توان با همدلی و رفاقت و مهربانی مردم ايران لبخند را به لب این افراد بازگردانیم.

در اين مراسم، افراد برجسته اي از جمله مژگان ميرزايي و ليلا جعفري مجري و گويندگان صدا و سيما، دکتر بيتا حسینی نویسنده و روانشناس برجسته کشور ملقب به بانوی عشق و بنیانگذار مجموعه تخصصی آوینه، آقايان ايرج و حسين قاسمی از فعالان طنز فضاي مجازي و دکتر فریبا قدرتی بنیانگذار مهندسی خوشبختی در ایران و مدرس حوزه خانواده حضور داشتند. ایلیا دهقان کم سن ترین استندآپ کمدین ایران نیز از این کمپین حمایت و به جمع مجموعه پول نیوز پیوستند.

دكتر زهرا نظری مهر صاحب امتياز و مديرمسئول رسانه خبری پول نيوز ضمن تقدير و تشكر از دوستانی كه در اين مراسم شرکت کردند، ابراز امیدواری کرد که این کمپین به صورت بسیار گسترده در سطح جامعه شناخته شود و مردم زیادی به این کمپین پیوسته و کمک کنند تا بتوانیم راهی برای نیازمندان بگشاییم.

مارا در اینستاگرام با #پول نیوز #همدلی #رفاقت #محبت دنبال کنید و به ما بپیوندید.

برای اطلاع از جزئیات پویش اینجا کلیک کنید.

تاریخ دقیق:

2020-12-07 12:54:54

لینک مرجع:

https://www.poolnews.ir/fa/news/339113/نشست-صميمانه-پویش-همدلی-و-مشاركت-برگزار-شد

نشست صميمانه پویش همدلی و مشاركت برگزار شد

پول نیوز

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *