شتابدهنده Y Combinator چه کارهایی انجام میدهد ؟

شتابدهنده Y Combinator چه کارهایی انجام میدهد ؟

Y Combinator مدل جدیدی را برای تأمین اعتبار استارت آپ های مرحله اولیه ایجاد کرد. آنها سالی دو بار مبلغ کمی را (۱۲۵ دلار) برای تعداد زیادی از استارت آپ ها سرمایه گذاری می کنند. Y Combinator به صورت فشرده ۳ ماه با شرکت ها کار میکند تا آنها را به بهترین شکل ممکن درآورد و سطح آنها را برای سرمایه گذاران اصلاح کند زمانی که استارتاپ ها در دمودی شرکت خود را به شنوندگان دعوت شده ارائه میدهند هر استارتاپ به اوج خود میرسد اما yc در دمودی تمام نمیشود و آنها همچنان به بنیانگذاران برای ادامه راه خود و فراتر از آن کمک میکنند.

Y Combinator بودجه اولیه را برای استارت آپ ها تأمین می کند
. Seed fundingاولین مرحله برای سرمایه گذاری است و هزینه های خود را پرداخت میکند در حالی که شما شروع به کار کنید. برخی از شرکت ها ممکن است بیش از بودجه بذر نیاز نداشته باشند. پاسخ مشخصی برای اینکه چقدر بودجه نیاز دارید وجود ندارد و نیاز شما به نوع شرکتی که شروع میکنید بستگی دارد. در Y Combinator هدف آنها این است که استارتاپ ها را از مرحله اول عبور دهند. این معمولاً به این معنی است: شما را به جایی برساند که محصول یا خدمات قابل توجهی برای به دست آوردن پول در مقیاس بزرگ بسازید. سپس می تواند شما را با سرمایه گذاران مرحله بعدی یا حتی گاهی خریداران آشنا کند.

Y Combinator در ازای سهام اندک در شرکت هایی که بودجه می دهد سرمایه گذاری های ناچیزی انجام می دهد.
همه سرمایه گذاران ترکیبی از پول و کمک را تامین میکنند در واقع ، بسیاری از استارت آپ هایی که Y Combinator سرمایه گذاری می کند به پول نیاز ندارند.آنها فکر می کنند پولی که سرمایه گذاری می کنند بیشتر شبیه کمک مالی در دانشگاه است: بنابراین افرادی که به پول نیاز دارند می توانند هزینه های زندگی خود را در حالی که Y Combinator اتفاق می افتد پرداخت کنند.
لیستی از مزایا و منابع موجود برای بنیانگذاران YC را اینجا ببینید.

در Y Combinator چه اتفاقی می افتد؟ مهمترین کاری که آنهاانجام می دهند کار با ایده های نوپا است.آنها زمان زیادی را صرف فهمیدن چگونگی ایجاد خواسته های مردم کرده اند. بنابراین معمولاً می توانند جهتی را که باید یک ایده کوچک پیدا کند وگسترش یابد ، به سرعت مشاهده کنند. سوالاتی که در این مرحله به وجود می‌آید ظاهرا جزئی هستند( نام شرکت را چی بذاریم)( برنامه بلند مدت در جهان چگونه است)
در طی سه ماه Y Combinator معمولاً می تواند به بنیانگذاران کمک کند تا پاسخ های اولیه همه آنها را بیابند.

مهمترین کاری که Y Combinator انجام می دهد کمک به بنیانگذاران در معامله با سرمایه گذاران و خریداران است. بله ، آنها می توانند معرفی کنند ، اما آن قسمت آسان است آنها زمان بسیاری را برای آموزش میپردازند که چگونه شرکتهای تازه تأسیس خود را به سرمایه گذاران متصل کنند ، و چگونه یک معامله را پس از ایجاد علاقه ببندند، در مرحله دوم نه تنها مشاوره بلکه محافظت هم میکنند اگر از YC بیایید ، سرمایه گذاران بالقوه به احتمال زیاد با شما رفتار خوبی می کنند زیرا نحوه برخورد آنها تعیین می کند که آیا در آینده معاملات را به سمت آنها هدایت خواهند کرد یا از آنها دور خواهند شد.

Y Combinator همچنین استارتاپ هایی را که با بودجه درست تأسیس می شوند با تمام مدارک استاندارد دریافت می کنند. آنها استارتاپ ها را به وکلائی معرفی می کنند که غالباً موافقت خود را برای به تعویق انداختن پرداخت هزینه های حقوقی اعلام می کنند، آنها به طور مرتب به استارتاپ ها کمک می کنند اولین کارمندان خود را پیدا و استخدام کنند. آنها می توانند در مورد سوالات مربوط به مالکیت معنوی ، مانند اینکه چه چیزی را باید ثبت اختراع کنیم و چه زمانی ، کمک کنند یکی از کمترین تبلیغاتی که انجام می دهند ، به دلایل واضح ، اختلافات میان موسسین است هیچ استارتاپی فکر نمی کند که به چنین چیزی احتیاج داشته باشند ، اما اکثر آنها در بعضی مواقع این کار را انجام می دهند.

تاریخ دقیق:

2020-10-19 18:28:07

لینک مرجع:

http://c1station.ir/%d8%b4%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%d9%87-y-combinator-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%85%db%8c%d8%af%d9%87%d8%af-%d8%9f/

شتابدهنده Y Combinator چه کارهایی انجام میدهد ؟

استارتاپ

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *