سهم‌های مناسب خرید امروز در بورس/ احتیاط برای خرید قشکر در معاملات

سهم‌های مناسب خرید امروز در بورس/ احتیاط برای خرید قشکر در معاملات

 

پول نیوز، سرویس بورس: گفتنی است که بنا به اظهارنظر بسیاری از کارشناسان سبز‌شدن نمادهای بورس ربط چندانی به رئیس تازه‌نفس ندارد بلکه اقدامات دولتی و همچنین در آستانه تجدید نظر قرار گرفتن رابطه با آمریکا بسیاری از نمادها میل به تغییر رنگ پیدا کردند و سود به نسبت بالایی را عاید سرمایه‌گذاران خود نمودند.

جالب است بدانیم که پس از فراز و نشیب های به نسبت گسترده ماه‌های اخیر در تالار شیشه‌ای خبرنگار بورس پول نیوز، اقدام به معرفی برخی از سهام های مناسب و سودده در دوشنبه ۱۳ بهمن دارد که در ادامه به بررسی و معرفی آنها می پردازیم؛

بر اساس مطالعات صورت گرفته نمادهای بنو، ثالوند، زپارس، نتوس، خفنر،خفناور،تابا در زمره سهم های مناسب برای خرید امروز به حساب می آیند.

از سوی دیگر باید یادآور شد که، قشکر با توجه به اینکه پر ریسک به حساب می آید اما توصیه می شود در صورت تمایل به خرید این سهم قبل از ورود آن، دوباره سهم مذکور را به دقت بررسی کنید.

در پایان باید خاطرنشان کرد که سهم های مذکور بر روی مقاومت هستند و اگر امروز برای خرید راه دادند توصیه می شود که آنها را در پایین ترین قیمت خریداری کنید. همچنین با خبرهای خوبی که از بازار بورس به گوش می‌رسد انتظار می رود که این بازار به سمت تعادل حرکت کند.

 

تاریخ دقیق:

2021-02-02 19:16:18

 

لینک مرجع:

https://www.poolnews.ir/fa/news/345583/سهم‌های-مناسب-خرید-امروز-در-بورس-احتیاط-برای-خرید-قشکر-در-معاملات

 

سهم‌های مناسب خرید امروز در بورس/ احتیاط برای خرید قشکر در معاملات

بورس

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *