روش های دیجیتال مارکتینگ و لزوم آن

روش های دیجیتال مارکتینگ و لزوم آن

نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف هندی که به گفته مجله فوربز جز 10 دیجیتال مارکتر برتر دنیاست به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این­گونه پاسخ می­‌دهد:

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود.

طبق این تعریف دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتا جدیدی نیست بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌­شود به بیش از 100 سال پیش. رادیو سال 1986 اختراع شده است. 10 سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اپرا که بعد از پخش آن فورا بلیط‌­های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.

تیم دیجیتال مارکتینگ و توسعه وب و موبایل شرکت راستین وب با هدف رونق کسب و کارهای اینترنتی در آبادان آماده ارائه خدمات خود به بهترین کیفیت به آبادانی‌های عزیز می‌باشد.

جهت سفارش طراحی سایت در آبادان روی لینک زیر کلیک کنید

## سفارش طراحی سایت آبادان

ما با طراحی سایت در آبادان در واقع به طراحی و ساخت رباتی طبق خواسته های شما می پردازیم که شما را جهت نیل به اهداف خود در اینترنت هدایت می‌کند.

این ربات را همه کسانی که می خواهند کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنند یا حتی از طریق اینترنت کسب و کار راه بیندازند دوست دارند چون جای چند انسان برای بازاریابی تبلیغات فروش و ... کار می کند نیاز به مکان فیزیکی ندارد 24 ساعته و بدون تعطیلی فعالیت می‌نماید.

منابع:

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

https://rastinweb.com/website-design/abadan

تاریخ دقیق:

2020-10-17 19:22:35

لینک مرجع:

https://tamasha.com/v/Ly7Yo

روش های دیجیتال مارکتینگ و لزوم آن

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *