وضعيت آب و هواي شهر   ()

وضعيت آب و هواي شهر   ()   آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲ وضعيت: سرعت باد: رطوبت:% طلوع آفتاب: غروب آفتاب: ° كمينه: °   بیشینه: ° فردا وضعيت: كمينه:° بیشینه:°   تاریخ دقیق: 2021-11-06 09:25:46   لینک مرجع: http://ecoview.ir/fa/weather  

جمعيت کنوني جهان

جمعيت کنوني جهان   جمعيت جهان بازيابي اطلاعات . . . جمعيت کنوني جهان   بازيابي اطلاعات . . . متولدين امسال   بازيابي اطلاعات . . . متولدين امروز   بازيابي اطلاعات . . . مرگ و مير امسال   بازيابي اطلاعات . . . مرگ و مير امروز   بازيابي اطلاعات . . …

جمعيت کنوني جهان ادامه »

چه قیمتی روی کالای خود می‌گذارید؟

چه قیمتی روی کالای خود می‌گذارید؟   شما به عنوان کسی که می‌خواهد کالای خود را برای اولین بار روانه بازار کند، چه قیمتی روی آن می‌گذارید؟ آیا قیمت بالا روی آن قرار داده و مشاهده می‌کنید که فروش کالایتان کم می‌شود؟ شما به عنوان کسی که می‌خواهد کالای خود را برای اولین بار روانه …

چه قیمتی روی کالای خود می‌گذارید؟ ادامه »

بازاریابی ضربتی

بازاریابی ضربتی تا اوایل قرن بیستم دغدغه اصلی تبلیغات، آموزش گروه خاصی از مخاطبان به جای سرگرم کردن و درگیر کردن آنها بود. پوستر، بیل بورد، روزنامه، مجلات، رادیو و تلویزیون به عنوان کانال‌هایی متداول جهت استفاده تبلیغ‌گران برای آگاه کردن مصرف‌ کنندگان از مزایا و فواید محصولات و خدمات به شمار می‌‌آمدند. تا اوایل …

بازاریابی ضربتی ادامه »

بازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچكبازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچك

بازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچكبازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچك   در شركتهاي كوچك هماهنگي براي برنامه‌هاي بازاريابي كار آساني نيست مگر اينكه آن شركت كاملاً مرتبط با فروش باشد . براي راه اندازي يك شركت لازم است افراد با گروهي كه كار مي كنند همفكر و هم‌عقيده باشند و چه بسا ممكن است اعضاي گروه …

بازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچكبازاريابي موفق در شركت‌هاي كوچك ادامه »

اصول ساخت يك آگهي خوب

اصول ساخت يك آگهي خوب   "تحريك مخاطب به خريد" است؛ بايد در آگهي خود، مخاطب را براي اقدام به خريد تحريك نماييم. يك آگهي خوب در درجه اول بايد توجه مخاطب را جلب و سپس او را بدان محصول علاقمند سازد. سپس تمايل او را براي پيگيري موضوع افزايش دهد و بالاخره همان آگهي …

اصول ساخت يك آگهي خوب ادامه »

بازاريابي در بنگاه‌هاي كوچك

بازاريابي در بنگاه‌هاي كوچك   اگر شما جزء صاحبان مشاغل كوچك به حساب مي آئيد، براي بازاريابي احتياج به سرمايه گذاري زيادي نخواهيد داشت.بسياري از سازمانهاي كوچك از روشهاي اصولي و مهم موجود براي بازاريابي در كسب و كار خود غافل بوده و فرصتهاي فراواني كه با اعمال اين روش ها بدست مي آيد را …

بازاريابي در بنگاه‌هاي كوچك ادامه »