چرا سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM سودآور است؟ (بررسی آماری)

چرا سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM سودآور است؟ (بررسی آماری)

مزایای استفاده از نرم افزار crm با مشاهده ی تاثیر به سزایی که بر تجربه مشتری، بازاریابی و فروش دارد قابل اندازه گیری نیست. چالش اصلی این است که آیا شرکتها با سرمایه گذاری بر روی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارزش خود را افزایش می دهند یا خیر؟

در این مقاله برای افزایش فروش و نتیجه گیری مطلوب در حوزه کاری  ۲۱ دلیل آماری بیان می کنیم که نه تنها ویژگی نرم افزار crm را نشان می دهد بلکه شما را به سرمایه گذاری در آن ترغیب می کند.

۱.شرکت هایی که تجربه مثبت خرید برای مشتریانشان ایجاد می کنند به میزان ۷۵% فروش بیشتری دارند.، نرم افزار crm باعث وفاداری به برند شرکت در مشتریان می شود. (منبع: Global Customer Service study)

۲. بر طبق تحقیقات Nucleus Research، شرکت ها همواره سرمایه گذاری های جدیدی بر پلت فرم crm دارند زیرا با استفاده از نرم افزار crm به ازا هر ۱۰۰۰ تومان سرمایه گذاری ۸۷۱۰ تومان بدست خواهید آورد که این به معنی نرخ بازگشت ۸.۷۱% می باشد.

۳. ۳۷% از خریداران B2B برای یافتن پاسخ سوالات خود از سایت ها و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. در این صورت با یکپارچه شدن حساب های شبکه های اجتماعی، شرکت ها می توانند به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشند. (منبع: WurlWind)


بیشتر بخوانید:چرا از صفحات گسترده در فرایند فروش استفاده نکنیم؟


۴.استفاده از شبکه های اجتماعی و امکان نصب نرم افزار crm بر روی تلفن همراه باعث تکرار فروش می شود و بهره وری را به میزان  ۲۶.۴% افزایش می دهد. مطالعه ای دیگری از Nucleus Research نشان می دهد که موبایل و شبکه های اجتماعی کمک شایانی در رابطه بین crm و افزایش فروش دارد.

۵.نرم افزار crm درآمد حاصل از فروش شخصی را به میزان ۴۱% افزایش می دهد. این افزایش فروش به تنهایی دلیل قانع کننده ای برای سرمایه گذاری شرکت ها بر روی نرم افزار crm می باشد.

۲۵.۶% از استفاده کنندگان فیس بوک و توییتر انتظار دارند که به شکایت هایشان در کمتر از یک ساعت پاسخ داده شود- crm این کار را می کند. (منبع: MediaBistro.com)

Crm.7 باعث بهبود حفظ مشتری به میزان ۲۷% می شود. می دانیم فروش به مشتریان فعلی راحت تر از فروش به مشتریان جدید است. Crm باعث خرید مجدد مشترینتان می شود. (منبع: Trackvia.Com)

۶۰.۸ درصد کسب و کارها از crm برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. استفاده از ایمیل و ارسال آن برای مشتریان و سرنخ ها ، عامل کلیدی موفقیت در کمپین بازاریابی ایمیلی می باشد.


بیشتر بخوانید:چرا سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM سودآور است؟ (بررسی آماری)


۹. براساس داده های Forbes ، crm رشد پروژه های نرم افزاری شرکتها را هدایت می کند و شرکت های کوچک هم در سراسر دنیا می توانند از مزایای آن استفاده کنند به طوری که انتظار می رود رشد crm به ۳۶.۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۷ برسد.

۱۰. تحقیق شرکت Innopl Technologies نشان می دهد نرم افزار crm نصب شده در موبایل به میزان ۶۵% باعث تکرار فروش می شود این در حالی است که سهم نرم افزار crm ی که بر روی کامپیوترهای شخصی نصب شده است تنها ۲۲% می باشد.

۱۱. نمودار پایین از شرکت Software Adviceنشان می دهد که ۴۸% از استفاده کنندگان از crm با تلفن های هوشمندشان به این نرم افزار دسترسی دارند.

۱۲. ۵۳% از شرکت های با عملکرد بالا برای بهره وری در فروش از نرم افزار crm استفاده می کنند. .(منبع: Brainshark’s Anne Lambert and Forbes Insights)

۱۳. با استفاده از نرم افزار crm 80% از بازاریابان شاهد افزایش تعداد سرنخ های خود هستند و ۷۷% نیز با افزایش تعداد تبدیل مواجه شده اند. (منبع: VB Insight)


بیشتر بخوانید: ۹ مزیت اصلی نرم افزار crm


۱۴. داده های مرکز A Nucleus Research نشان می دهد که میانگین افزایش بهره وری با استفاده از قابلیت های گوشی همراه ۱۴.۶% و از طریق شبکه های اجتماعی ۱۱.۸% می باشد.

۱۵. در سال ۲۰۱۴، ۷۴% استفاده کنندگان از نرم افزار crm بیان کردند نرم افزار crm دسترسیشان به داده های مشتریان را بهبود بخشیده است.

۱۶. با استفاده از نتایج بدست آمده از ( cloudswave)، نرم افزار crm هزینه دستیابی به سرنخ ها را ۲۳% کاهش می دهد.

۱۷. با استفاده از نرم افزار crm تعامل با مشتریان به میزان ۷۴% بهبود می یابد. ( cloudswave)

۱۸. ۷۵% از مدیران فروش بیان می کنند که استفاده از نرم افزار crm  به افزایش فروش شرکتشان کمک بسیاری کرده است. ( cloudswave)

۱۹. با استفاده از نرم افزار crm نصب شده بر روی گوشی هوشمند، تیم فروش در مقایسه با سایر اعضای شرکت ۱۵% بهره وری بیشتری دارند . ( cloudswave)

۲۰. ۷۰ % از مشتریانی که تجربه ی مثبت از خرید داشتند نام شرکت و تجربه خریدشان را به دوستان و خانواده خود انتقال داده اند. نرم افزار crm کمک شایانی به ایجاد تجربه مثبت مشتری از خرید می کند. ( cloudswave)

۲۱. ۶۱% از توزیع کنندگان فروش از نرم افزار crm استفاده می کنند.. این نرم افزار دسترسی به اطلاعات و داده های مشتریان را برای آنها به سهولت امکان پذیر می کند. ( cloudswave)


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید CRM


تاریخ دقیق:

2021-07-01 15:21:30

لینک مرجع:

http://www.salesdemy.ir/crm-software-investment/

چرا سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM سودآور است؟ (بررسی آماری)

crm

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *