پرتفوی بورسی "سدبیر" ۱۷.۱میلیارد ریال افزایش یافت

پرتفوی بورسی "سدبیر" ۱۷.۱میلیارد ریال افزایش یافت

 

پرتفوی بورسی
به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹، سود هرسهم را ۳هزار و ۳۶۸ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۶۸۵درصدی همراه شده است.

"سدبیر" در گزارش خود به سود عملیاتی ۸۵۵میلیارد ریالی، سود خالص ۸۴۱میلیارد ریالی و سود انباشته پایان دوره یک هزار و ۳۹میلیارد ریالی اشاره کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل به ترتیب رشد ۶۸۶، ۶۸۴ و ۷۹۶درصدی را رقم زده است.

در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، این شرکت با رشد ۱۷میلیارد و ۱۳۵میلیون ریالی پرتفوی همراه شده است. در یان صورت وضعیت بهای تمام شده پرتفوی بورسی با رشد ۶۶۹میلیارد و ۹۰۹میلیون ریالی به ۹۶۲میلیارد و ۶۵۴میلیون ریال رسیده و ارزش بازار آن با رشد ۶۵۲میلیارد و ۷۷۶میلیون ریالی به ۹۷۹میلیارد و ۷۸۹میلیون ریال بالغ شده است.

این شرکت در گزارش ۹ماهه به سهام خریداری شده اشاره کرده است که مبلغ آن به ۲هزار و ۷۳میلیارد ریال رسید. علاوه بر این کل مبلغ واگذاری سهام بورسی در این دوره ۲هزار و ۳۵۸میلیارد ریال اعلام شده که سود این واگذاری به ۷۵۲میلیارد و ۲۹۵میلیون ریال رسید.

اهداف اعلام شده «سدبیر» شامل بهبود بازده سرمایه گذاری‌ها با واگذاری سرمایه گذاری‌های کم بازده، تغییر در ترکیب سبد سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت شرکت با هدف سودآوری مناسب و اصلاح ساختار پرتفوی از طریق بررسی‌های کارشناسی و رسیدن به پرتفوی بهینه است.

در برآوردی که این شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود برای دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ دارد به هزینه مالی اشاره کرده که برآوردی معادل۲۱میلیارد ریال است.

 

 

تاریخ دقیق:

2021-02-02 19:08:21

 

لینک مرجع:

https://www.poolnews.ir/fa/news/345454/پرتفوی-بورسی-سدبیر-۱۷۱میلیارد-ریال-افزایش-یافت

 

پرتفوی بورسی "سدبیر" ۱۷.۱میلیارد ریال افزایش یافت

بازار سرمایه

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *