عزم مجلس برای حمایت از سهامداران خرد بورس

عزم مجلس برای حمایت از سهامداران خرد بورس

 

عزم مجلس برای حمایت از سهامداران خرد بورس
به گزارش پول نیوز، محمد صفایی در مورد آخرین وضعیت بازار بورس اظهار داشت: دولت را مکلف کرده‌ایم که از طریق بورس و وزارت اقتصاد و دارایی شفاف‌سازی درست و کاملی در بورس انجام دهند.

وی افزود: از نهاد‌های مربوطه خواسته‌ایم با متخلفان در بورس برخورد کنند و دولت نیز بر تعدادی از نهاد‌هایی مانند صندوق بازنشستگی، فولادی‌ها، پتروشیمی‌ها و شستا که سهامداران با ارزش هستند و سهام خود را عرضه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۹ استقبال بی‌نظیری در بورس داشته‌ایم و باید سهام مردم تقویت و از خسارت به سهامداران خرد جلوگیری شود.

صفایی در زمینه نشستی که در هفته جاری در مشهد مقدس با موضوع اصلاح نظام بانکی برگزار می‌شود نیز اظهار داشت: حدود ۱۶ سال از بحث قانون اصلاح نظام بانکی که در دستور کار است می‌گذرد؛ از مجلس هفتم تا امروز این مهم مطرح بوده، اما مجلس یازدهم مصمم است که بحث را به سر و سامانی برساند.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس روی فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت کار کرده و در جلسه‌ای که در استان به مدت سه روز برگزار خواهد شد سعی می‌شود جمع‌بندی لازم صورت گیرد و همزمان با بودجه ۱۴۰۰ این قانون نیز در سطح علنی مجلس بررسی شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا نیز گفت: این گونه تحریم‌ها از روی استیصال است و نشان می‌دهد تحریم‌ها دیگر کاملا بی اثر شده است.

 

تاریخ دقیق:

2021-02-02 19:17:53

 

لینک مرجع:

https://www.poolnews.ir/fa/news/345461/عزم-مجلس-برای-حمایت-از-سهامداران-خرد-بورس

 

عزم مجلس برای حمایت از سهامداران خرد بورس

بازار سرمایه

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *