Nzb360 – Sonarr / Radarr / SAB / Torrents and more v14.3  برنامه ای برای دانلود فایل از تورنت و یوزنت با بالاترین سرعت در اندروید
نسخه آنلاک شده برنامه با تمامی امکانات و قابلیت ها 

اگر یک دانلودر هستید و همواره فیلم، سریال، نرم افزار، موسیقی و فایل های دیگر را دانلود می کنید، حتما با مشکلات این کار آشنا هستید. برخی از فایل ها هستند که خیلی سریع در سایت های فارسی زبان به رایگان منتشر می شوند و می توان آن ها را به آسانی دانلود کرد اما در مقابل فایل هایی هم هستند که به این سادگی ها نمی توان آن ها را حتی در سایت های فارسی زبان پیدا کرد. این فایل ها معمولا شامل کپی رایت هستند و نمی توان به صورت رایگان به محتوای آن ها دسترسی پیدا کرد. در چنین فضایی است که استفاده از سرویس هایی مثل تورنت، به عنوان یک راه حل عالی و کارآمد، خود را نمایان می کنند. تورنت سرویسی است که در آن هر کاربر فایل های موجود در کامپیوتر خود را به صورت مستقیم (و البته ناشناس) با کامپیوتر های دیگر در سراسر جهان، به اشتراک می گذارد. این سرویس به کاربران اجازه می دهد که به صورت رایگان به هر گونه فایلی دسترسی داشته باشند. سرویس دیگر، سرویس یوزنت است که ایجاد آن به سال 1979 میلادی باز می گردد و در ابتدا هدف آن اشتراک گذاری اخبار و مقالات بین کاربران در سراسر جهان بود ولی حالا اکثرا فایل ها در این بستر به اشتراک گذارده می شوند. تفاوت یوزنت با تورنت در این است که در این سرویس به جای این که فایل ها مستقیما بین کامپیوتر ها منتقل شوند، کار هاستینگ روی یک سرور انجام می گیرد و برای همین باید برای استفاده از این سرویس، مبلغی را به صورت ماهیانه به صاحبان سرور ها پرداخت تا از مزایای دانلود پر سرعت و بدون محدودیت فایل ها بهره مند شد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستم که با نصب آن روی گوشی می توانید از این سرویس روی دستگاه اندرویدی خود به طور کامل بهره مند شوید. Nzb360 – Sonarr / Radarr / SAB / Torrents and more عنوان یک اپلیکیشن برای دانلود و مدیریت فایل های تورنت و nzb، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری  Kevin Foreman توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از انواع سرویس ها مثل SABnzbd، NZBget، Deluge، Transmission، µTorrent، qBittorrent، rTorrent/ruTorrent، Sonarr، Radarr، Lidarr، Headphones و … پشتیبانی می کند. علاوه بر این ها انواع ارتباطات از جمله آدرس های محلی/راه دور، SSL/TLS، تایید اعتبار HTTP، بازنویسی URL، پروکسی های معکوس و موارد دیگر در این برنامه پشتیبانی می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Nzb360 – Sonarr / Radarr / SAB / Torrents and more اندروید:

  • دانلود آسان فایل های تورنت و nzb
  • پشتیبانی از انواع سرویس های ارائه و دانلود تورنت و nzb
  • اعمال کنترل های کامل روی لیست دانلود
  • جستجوی پیشرفته برای یافتن سریع و راحت فایل ها

اپلیکیشن Nzb360 – Sonarr / Radarr / SAB / Torrents and more یکی از بهترین برنامه های مدیریت و دانلود یوزنت است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی  توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

Nzb360 Full